Grupa OKNOPLAST realizuje kolejne obietnice CSR
W 2019 roku Grupa OKNOPLAST, duĹźe maĹopolskie przedsiÄbiorstwo, znajdujÄ ce siÄ w ĹcisĹej czoĹĂłwce europejskiej producentĂłw okien i drzwi z PVC, ĹwiÄtuje swoje 25-lecie. Z tej okazji firma zobowiÄ zaĹa siÄ do zaangaĹźowania w 25 inicjatyw CSR zwiÄ zanych m.in. ze wsparciem najmĹodszych i mĹodzieĹźy, kultury, promocji zdrowia czy sportu. WaĹźnÄ czÄĹciÄ tych dziaĹaĹ byĹa wspĂłĹpraca z PolskÄ AkcjÄ HumanitarnÄ w ramach projektu edukacyjnego, ktĂłrego przedsiÄbiorstwo byĹo partnerem.
SzkoĹa Humanitarna jest programem z zakresu edukacji, realizowanym przez PolskÄ AkcjÄ HumanitarnÄ juĹź od 17 lat. Tegoroczna edycja objÄĹa w szczegĂłlnoĹci zagadnienia krytycznego myĹlenia oraz wyzwaĹ globalnych. OdbyĹa siÄ ona pod hasĹem âMyĹl â dziaĹaj â zmieniajâ i skupiaĹa siÄ przede wszystkim na umiejÄtnoĹci analizy komunikatĂłw medialnych, wykorzystywanych w nich narzÄdziach jÄzykowych, jak rĂłwnieĹź globalnych wspĂłĹzaleĹźnoĹciach. W ramach inicjatywy zorganizowano szereg szkoleĹ i warsztatĂłw, a realizacjÄ tych ostatnich wsparĹa wĹaĹnie Grupa OKNOPLAST.
â DziaĹalnoĹÄ na rzecz dzieci i mĹodzieĹźy od lat stanowi bardzo waĹźny element aktywnoĹci Grupy OKNOPLAST. To sÄ
inicjatywy o róşnym charakterze, od tych wspomagajÄ
cych zdrowy tryb Ĺźycia, poprzez sportowe, koĹczÄ
c na edukacyjnych. Cieszymy siÄ, Ĺźe wĹrĂłd tych dziaĹaĹ znalazĹa siÄ wspĂłĹpraca z PAH. To bardzo wartoĹciowy program, ktĂłry ma szansÄ w sposĂłb rzeczywisty zwiÄkszyÄ ĹwiadomoĹÄ dotyczÄ
cÄ
globalnych wyzwaĹ â powiedziaĹa Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
Biznes powinien byÄ zaangaĹźowany spoĹecznie
W programie wziÄĹo udziaĹ 15 szkóŠz 7 wojewĂłdztw â warmiĹsko-mazurskiego, pomorskiego, kujawsko-pomorskiego, ĹĂłdzkiego, maĹopolskiego, ĹlÄ
skiego i wielkopolskiego. Realizacja tegorocznej edycji â ktĂłrej partnerem byĹ maĹopolski producent â zakoĹczyĹa siÄ w czerwcu br. WczeĹniej firma angaĹźowaĹa siÄ juĹź m.in. w takie inicjatywy, jak âStop kulturze marnotrawieniaâ na rzecz zwiÄkszania ĹwiadomoĹci ekologicznej mĹodzieĹźy, czy teĹź zostaĹa sponsorem tytularnym krakowskiej mĹodzieĹźowej druĹźyny koszykarskiej, by promowaÄ aktywnoĹÄ fizycznÄ
wĹrĂłd najmĹodszych.
â Chcemy byÄ aktywni zarĂłwno w regionie, jak i w caĹym kraju. Wierzymy, Ĺźe rola biznesu nie ogranicza siÄ jedynie do oferowania dobrych jakoĹciowo produktĂłw. Pragniemy byÄ czĹonkiem spoĹecznoĹci, mieÄ swĂłj pozytywny wpĹyw na przestrzeĹ i otoczenie w róşnych aspektach â podsumowaĹa Magdalena Cedro-Czubaj.
OKNOPLAST
press box