Reklama




Biurowiec OKNOPLAST z nagrodą TOPBUILDER 2019 PDF Drukuj Email



21 marca 2019 roku w Pałacu Zamoyskich w Warszawie odbyła się Gala Buildera, podczas której zostały wręczone wyróżnienia dla najlepszej jakości projektów oraz rozwiązań budowlanych i architektonicznych. Wśród nagrodzonych obiektów znalazła się jedna z najnowszych inwestycji Grupy OKNOPLAST - nowoczesny biurowiec firmy. Inspiracją dla projektu budynku była działalność producenta związana z produkcją systemów okiennych i szkleń.

 
Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendy PDF Drukuj Email



Choć produkcja okien i drzwi w Polsce wzrosła o ponad 4 proc. w 2018 r., to wyniki mogły być znacznie lepsze. Co stanęło na przeszkodzie, by stolarka mogła rozwijać się w szybszym tempie? Więcej na ten oraz inne ważne dla branży tematy usłyszą uczestnicy Forum 100, które odbędzie się już 10 kwietnia w Warszawie.


Forum 100 to prestiżowy, nieformalny klub biznesowy, skupiający menedżerów ponad 100 największych firm branży stolarki budowlanej, którego celem jest dążenie do poprawy warunków działalności gospodarczej poprzez wymianę informacji, opinii oraz doświadczeń Członków Klubu. Spotkania klubu Forum 100 odbywają się co pół roku od 2008 roku.

 
STOLARKA W PIGUŁCE: Rynek rolet będzie wkrótce wart ponad 92 mld dolarów PDF Drukuj Email



Globalna firma badawcza Transparency Market Research przygotowała raport o światowym rynku rolet na lata 2018-2026. Według przewidywań, branżę czekają wzrosty, a najważniejszym rynkiem nadal pozostanie Europa.

 

 
WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie. Stolica mody stała się stolicą innowacji PDF Drukuj Email



Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii Europejskiej. Mowa tu więc o olbrzymich kwotach, które są niezwykle ważną częścią krajowych inwestycji – wspomagających rozwój rynku, wzrost gospodarczy i zamożność mieszkańców. Przed branżą budowlaną stoi więc wiele wyzwań i szans. Dlatego też co dwa lata najważniejsi przedstawiciele sektora spotykają w na targach MADE expo w Mediolanie, by dyskutować o przyszłości, trendach technologicznych i wzorniczych, a także wymieniać się doświadczeniami minionych lat. Była to kolejna edycja, na której pojawiły się produkty marki WIŚNIOWSKI, która już od sześciu lat działa na rynku włoskim.

 

 
Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej" PDF Drukuj Email



18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”. W ramach inicjatywy klienci mogą kupić stolarkę okienną najwyższej jakości w okazyjnej cenie, nawet do 10 proc. taniej, zapewniając sobie jeszcze więcej komfortu i funkcjonalności w pomieszczeniach. Akcja obejmuje wszystkie systemy okienne marki i potrwa do 12 kwietnia bieżącego roku.

 
Jak włamywaczom minął rok 2018? PDF Drukuj Email



Ubiegły rok był dla włamywaczy niewątpliwie pracowitym rokiem, obfitującym we wzrosty. Po latach spadków, w 2018 roku o 5,4% wzrosła liczba przestępstw kradzieży z włamaniem, przy równoczesnej poprawie skuteczności policji o 7 pp. Co to oznacza dla bezpieczeństwa polskich domów i mieszkań?


W roku 2018 włamywacze dokonali 69 058 kradzieży z włamaniem, to jest o 3 544 więcej niż przed rokiem, co zostało pominięte w oficjalnym komunikacie Policji podsumowującym ubiegły rok. Oznacza to, że w Polsce dochodzi średnio do 189 włamań dziennie, czyli prawie 8 w każdej godzinie!

 
KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram PDF Drukuj Email



Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Chcąc zapewnić Partnerom komfortowe warunki pracy, firma KRISPOL uruchomiła eSklep do ofertowania i zamawiania flagowych produktów marki, czyli bram segmentowych, napędów i akcesoriów.

Narzędzia internetowe zmieniły charakter codziennej pracy handlowca i projektanta. Dotąd, aby ofertować czy składać zamówienie niezbędne było oprogramowanie zainstalowane na komputerze. Teraz wystarczy do tego dowolna przeglądarka internetowa. Logika zamawiania oraz prosty i czysty interfejs znacznie ułatwi codzienną pracę w biurach sprzedaży, salonach stolarki, na terenie inwestycji czy nawet w zaciszu własnego domu.

 
WIŚNIOWSKI partnerem gali MocARTy RMF Classic 2018 PDF Drukuj Email



4 marca w restauracji Concept, VitkAc w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród MocARTy RMF Classic 2018. Była to IX edycja wydarzenia, podczas którego wyłoniono zwycięzców w kategoriach: Człowiek Roku 2018, Wydarzenie Roku 2018, Muzyka Filmowa Roku 2018 oraz Rzecz z Klasą Roku 2018. Ponadto przyznana została nagroda specjalna w kategorii Bo wARTo! za najlepsze wykonanie piosenki filmowej. Mecenasem tej nagrody została firma WIŚNIOWSKI.

W tym roku nagroda specjalna „Bo wARTo!” trafiła w ręce znakomitej aktorki filmowej i teatralnej Joanny Kulig za wykonanie piosenki „Dwa serduszka, cztery oczy” w nominowanym do Oscara filmie „Zimna Wojna”, Pawła Pawlikowskiego. Mecenasem nagrody oraz partnerem głównym gali MocARTów RMF Classic 2018 była firma WIŚNIOWSKI.

 
Mocne wejście Aluprof w nowy rok PDF Drukuj Email



Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz sukces na międzynarodowych Targach BAU – marka Aluprof narzuciła dynamiczne tempo w pierwszych tygodniach nowego roku. Główny kierunek działań spółki z Bielska-Białej to eksport, a planowany wzrost sprzedaży w 2019 r. ma wynieść ponad 100 mln zł.

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Joomla SEF URLs by Artio