Reklama




PGE Obrót przestrzega przed fałszywymi fakturami. Uwaga na fałszywe faktury! PDF Drukuj Email



Do pracowników PGE Obrót docierają sygnały od Klientów, którzy otrzymują fałszywe wiadomości, przesyłane przez firmę Polska Gospodarka Energetyczna podszywającą się pod markę PGE Polska Grupa Energetyczna. Firma ta, wykorzystując logo PGE, wzywa do uregulowania rzekomych zaległych należności.

 
STOLARKA W PIGUŁCE: Pierwsza taka współpraca branż stolarki i ubezpieczeń PDF Drukuj Email



Polskie firmy z branży stolarki otworowej to nie tylko atrakcyjne miejsca pracy, duży wkład w krajową gospodarkę i wizytówka polskiego przemysłu w świecie. Firmy z tego sektora służą też swoją wiedzą w programach edukacyjnych. Wśród nich wyróżnia się program Dom Bezpieczny, w ramach którego branża podjęła właśnie, po raz pierwszy na szeroką skalę, współpracę z firmą ubezpieczeniową.

 
KUCHNIE I ŁAZIENKI - nowa kampania billboardowa VALVEX PDF Drukuj Email



Rusza nowa, ogólnopolska kampania billboardowa firmy VALVEX, mająca na celu utrwalenie wizerunku VALVEX jako producenta armatury sanitarnej do łazienek i kuchni.

Firma, znana jako czołowy producent zaworów do instalacji domowych, chce zwrócić uwagę potencjalnych użytkowników swojego asortymentu w sektorze prywatnym, na bogatą ofertę baterii łazienkowych i kuchennych.

 
OKNOPLAST nagrodzony podczas targów w Rzeszowie i Szczecinie PDF Drukuj Email



W dniach 22-24 marca 2019 roku w Rzeszowie odbyła się XXIV edycja Podkarpackich Targów Budownictwa, Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów. Wydarzenie to jest zaliczane do największych eventów w branży budowlanej w kraju. Wśród wystawców pojawiła się m.in. Grupa OKNOPLAST, która otrzymała nagrodę za okno LUNAR oraz wyróżnienie za model Winergetic Premium Passive. Tydzień wcześniej firma pokazała się również na targach Bud-Gryf&Home 2019 w Szczecinie, gdzie zajęła 1. miejsce w konkursie na aranżację stoiska.

 
Biurowiec OKNOPLAST z nagrodą TOPBUILDER 2019 PDF Drukuj Email



21 marca 2019 roku w Pałacu Zamoyskich w Warszawie odbyła się Gala Buildera, podczas której zostały wręczone wyróżnienia dla najlepszej jakości projektów oraz rozwiązań budowlanych i architektonicznych. Wśród nagrodzonych obiektów znalazła się jedna z najnowszych inwestycji Grupy OKNOPLAST - nowoczesny biurowiec firmy. Inspiracją dla projektu budynku była działalność producenta związana z produkcją systemów okiennych i szkleń.

 
Branża stolarki podsumuje 2018 r. i pozna makrotrendy PDF Drukuj Email



Choć produkcja okien i drzwi w Polsce wzrosła o ponad 4 proc. w 2018 r., to wyniki mogły być znacznie lepsze. Co stanęło na przeszkodzie, by stolarka mogła rozwijać się w szybszym tempie? Więcej na ten oraz inne ważne dla branży tematy usłyszą uczestnicy Forum 100, które odbędzie się już 10 kwietnia w Warszawie.


Forum 100 to prestiżowy, nieformalny klub biznesowy, skupiający menedżerów ponad 100 największych firm branży stolarki budowlanej, którego celem jest dążenie do poprawy warunków działalności gospodarczej poprzez wymianę informacji, opinii oraz doświadczeń Członków Klubu. Spotkania klubu Forum 100 odbywają się co pół roku od 2008 roku.

 
STOLARKA W PIGUŁCE: Rynek rolet będzie wkrótce wart ponad 92 mld dolarów PDF Drukuj Email



Globalna firma badawcza Transparency Market Research przygotowała raport o światowym rynku rolet na lata 2018-2026. Według przewidywań, branżę czekają wzrosty, a najważniejszym rynkiem nadal pozostanie Europa.

 

 
WIŚNIOWSKI na targach MADE expo w Mediolanie. Stolica mody stała się stolicą innowacji PDF Drukuj Email



Branża budowlana we Włoszech odpowiada za 9 procent PKB, podobnie wygląda to w innych krajach Unii Europejskiej. Mowa tu więc o olbrzymich kwotach, które są niezwykle ważną częścią krajowych inwestycji – wspomagających rozwój rynku, wzrost gospodarczy i zamożność mieszkańców. Przed branżą budowlaną stoi więc wiele wyzwań i szans. Dlatego też co dwa lata najważniejsi przedstawiciele sektora spotykają w na targach MADE expo w Mediolanie, by dyskutować o przyszłości, trendach technologicznych i wzorniczych, a także wymieniać się doświadczeniami minionych lat. Była to kolejna edycja, na której pojawiły się produkty marki WIŚNIOWSKI, która już od sześciu lat działa na rynku włoskim.

 

 
Do 10% rabatu na wybrane okna w ramach promocji marki OKNOPLAST "Przestrzeń na więcej" PDF Drukuj Email



18 marca 2019 roku ruszyła wiosenna promocja marki OKNOPLAST pod hasłem „Przestrzeń na więcej”. W ramach inicjatywy klienci mogą kupić stolarkę okienną najwyższej jakości w okazyjnej cenie, nawet do 10 proc. taniej, zapewniając sobie jeszcze więcej komfortu i funkcjonalności w pomieszczeniach. Akcja obejmuje wszystkie systemy okienne marki i potrwa do 12 kwietnia bieżącego roku.

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Joomla SEF URLs by Artio