Reklama




Jak włamywaczom minął rok 2018? PDF Drukuj Email



Ubiegły rok był dla włamywaczy niewątpliwie pracowitym rokiem, obfitującym we wzrosty. Po latach spadków, w 2018 roku o 5,4% wzrosła liczba przestępstw kradzieży z włamaniem, przy równoczesnej poprawie skuteczności policji o 7 pp. Co to oznacza dla bezpieczeństwa polskich domów i mieszkań?


W roku 2018 włamywacze dokonali 69 058 kradzieży z włamaniem, to jest o 3 544 więcej niż przed rokiem, co zostało pominięte w oficjalnym komunikacie Policji podsumowującym ubiegły rok. Oznacza to, że w Polsce dochodzi średnio do 189 włamań dziennie, czyli prawie 8 w każdej godzinie!

 
KRISPOL udostępnia wygodny eSklep do zamawiania swoich bram PDF Drukuj Email



Branża stolarki otworowej otwiera się na nowe rozwiązania. Chcąc zapewnić Partnerom komfortowe warunki pracy, firma KRISPOL uruchomiła eSklep do ofertowania i zamawiania flagowych produktów marki, czyli bram segmentowych, napędów i akcesoriów.

Narzędzia internetowe zmieniły charakter codziennej pracy handlowca i projektanta. Dotąd, aby ofertować czy składać zamówienie niezbędne było oprogramowanie zainstalowane na komputerze. Teraz wystarczy do tego dowolna przeglądarka internetowa. Logika zamawiania oraz prosty i czysty interfejs znacznie ułatwi codzienną pracę w biurach sprzedaży, salonach stolarki, na terenie inwestycji czy nawet w zaciszu własnego domu.

 
WIŚNIOWSKI partnerem gali MocARTy RMF Classic 2018 PDF Drukuj Email



4 marca w restauracji Concept, VitkAc w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród MocARTy RMF Classic 2018. Była to IX edycja wydarzenia, podczas którego wyłoniono zwycięzców w kategoriach: Człowiek Roku 2018, Wydarzenie Roku 2018, Muzyka Filmowa Roku 2018 oraz Rzecz z Klasą Roku 2018. Ponadto przyznana została nagroda specjalna w kategorii Bo wARTo! za najlepsze wykonanie piosenki filmowej. Mecenasem tej nagrody została firma WIŚNIOWSKI.

W tym roku nagroda specjalna „Bo wARTo!” trafiła w ręce znakomitej aktorki filmowej i teatralnej Joanny Kulig za wykonanie piosenki „Dwa serduszka, cztery oczy” w nominowanym do Oscara filmie „Zimna Wojna”, Pawła Pawlikowskiego. Mecenasem nagrody oraz partnerem głównym gali MocARTów RMF Classic 2018 była firma WIŚNIOWSKI.

 
Mocne wejście Aluprof w nowy rok PDF Drukuj Email



Wyznaczenie nowych rynków sprzedaży, rozwój w segmencie budownictwa indywidualnego w USA oraz sukces na międzynarodowych Targach BAU – marka Aluprof narzuciła dynamiczne tempo w pierwszych tygodniach nowego roku. Główny kierunek działań spółki z Bielska-Białej to eksport, a planowany wzrost sprzedaży w 2019 r. ma wynieść ponad 100 mln zł.

 
Stolarka na obcasach. O pracę w branży zapytaliśmy ekspertki PDF Drukuj Email


Według danych udostępnionych przez GUS rośnie liczba kobiet zatrudnionych w sektorze budownictwa. Wciąż jednak branża jest zdominowana przez mężczyzn. Jakie są największe wyzwania, a co daje najwięcej satysfakcji kobietom, które wybrały tę ścieżkę kariery? Zapytaliśmy ekspertki.

Badania pokazują, że współczynnik aktywności ekonomicznej i poziomu wykształcenia kobiet i mężczyzn w Polsce się wyrównał. Dziś wyższym wykształceniem może się pochwalić podobna liczba kobiet i mężczyzn. W branży budowlanej wciąż jednak widać dominację mężczyzn, którzy według danych GUS stanowią 92% całego sektora, sytuacja na rynku się jednak zmienia. Dziś kobiety również są właścicielkami firm, zasiadają w zarządach spółek, obejmują wysokie stanowiska kierownicze czy są świetnymi fachowcami pomagającymi na co dzień wybierać stolarkę klientom.

 
Grupa OKNOPLAST weźmie udział w targach pracy Jobicon w Krakowie PDF Drukuj Email



12 marca w Krakowie odbędą się targi pracy Jobicon. Odwiedzający będą mieli okazję poznać oferty zatrudnienia pracodawców z całego regionu, a także wziąć udział w licznych wykładach i szkoleniach. Wśród prezentujących swoją ofertę rekrutacyjną firm znalazł się czołowy europejski producent okien i drzwi PVC, Grupa OKNOPLAST, która w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje nowych pracowników.

 
STOLARKA W PIGUŁCE: Kryzys w firmie Drutex PDF Drukuj Email



W połowie lutego media obiegły sensacyjne informacje dotyczące firmy Drutex, w której powstał poważny konflikt właścicielski pomiędzy członkami rodziny. Strony tego sporu przerzucają się oświadczeniami, w których przedstawiają swoje racje. O co tak naprawdę chodzi w całym zamieszaniu wokół spółki?

 
HOPPE dołącza do programu Dom Bezpieczny PDF Drukuj Email



Program Dom Bezpieczny tworzą firmy, dla których priorytetem jest troska o bezpieczeństwo polskich domów i mieszkań. Do tego elitarnego grona 23 firm dołączyła nowa marka: HOPPE – dobra klamka.

Program jednoczy nie tylko firmy, ale również instytucje, stowarzyszenia, instytuty oraz niezależnych ekspertów z całego kraju, by wspólnie podejmować działania i tworzyć materiały eksperckie na temat bezpieczeństwa w Polsce. Założenia programu opierają się na 3 najważniejszych filarach: edukacji na temat bezpieczeństwa, promocji bezpiecznych zachowań oraz certyfikacji produktów i technik zabezpieczeń, chroniących dom i domowników przed włamaniem i pożarem.

 
OKNOPLAST oficjalnym sponsorem Mistrzostw Polski w Koszykówce U-20 i tytularnym partnerem zwycięskiej drużyny PDF Drukuj Email


Fot. Bartłomiej Usydus

Znajdująca się w europejskiej czołówce producentów okien i drzwi PVC marka OKNOPLAST została oficjalnym sponsorem mistrzostw Polski w koszykówce mężczyzn do lat 20. Firma jest również tytularnym partnerem drużyny gospodarzy, która zwyciężyła w finalnym starciu. Trwające w okresie 27.02 - 03.03 zawody zostały rozegrane na krakowskiej hali sportowej AGH. OKNOPLAST od wielu lat angażuje się w działania społeczności lokalnej, wspomagając w szczególności aktywną młodzież.

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Joomla SEF URLs by Artio