Reklama


Nowa stolarka otworowa - fanaberia, czy wymóg termomodernizacji? PDF Drukuj Email
mat.bud.



Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna kwestia w zasadzie każdego procesu termomodernizacyjnego. Stare okna, nawet te sprzed kilkunastu lat, to olbrzymie mostki termiczne. Szacuje się, że tracimy przez nie nawet 30% generowanego w domu ciepła. Wydostaje się ono przez nieszczelności w samej konstrukcji okien – w profilach i w miejscu osadzenia szyby – nie napotyka też zbytniego oporu na pakietach szybowych, z których najprawdopodobniej już dawno ulotnił się gaz. Najwięcej strat notuje się w strefie wokółokiennej. Dawniej nie przywiązywano wagi do poprawnego szczelnego montażu, w najlepszym wypadku dbano o stabilność mocowania, a przestrzeń między ramą i murem co najwyżej wypełniano pianką poliuretanową, która po latach nie pełni już spodziewanej funkcji termoizolacyjnej.

 
Wakacyjna promocja OKNOPLAST na zakup okien z roletami PDF Drukuj Email



Wakacje to dla większości osób najlepszy czas na zadbanie o swój dom. Dzięki sprzyjającym warunkom pogodowym wszelkie prace budowlane i remonty przebiegają znacznie sprawniej niż w chłodniejszych miesiącach. Warto szczególnie w tym okresie pomyśleć o nowych oknach. Tym bardziej teraz, gdy w ramach sezonowej promocji marki OKNOPLAST – wybierając okna w zestawie z roletami – klienci otrzymują rabat na ich zakup.

 
Drzwi przeciwpożarowe od firmy PETECKI PDF Drukuj Email
mat.bud.



Dbając o bezpieczeństwo swoje i najbliższych, w każdej sferze życia stawiamy na produkty, które zapewniają nam ochronę w wielu aspektach. W kwestii miejsca, które wybieramy na swój dom ma to szczególne znaczenie. Decydujemy się na okna i drzwi, które chronią między innymi przed włamaniem. Automatyzujemy również coraz więcej procesów dotyczących naszego funkcjonowania w życiu codziennym, co wpływa na komfort i usprawnienie wielu działań. Warto zatem zastanowić się również nad bezpieczeństwem przeciwpożarowym. W tym zagadnieniu istotny jest wybór produktu, którego parametry będą  ściśle korelować z jego przeznaczeniem.

 
Kolekcja Home Inclusive 2.0 marki WIŚNIOWSKI z wyróżnieniem dla najlepszych PDF Drukuj Email



Znamy laureatów prestiżowego projektu Home Zone – jakość i niezawodność. Kolejny raz firmy walczyły o zaszczytny tytuł oraz Znak Jakości Home Zone, będący niezwykle wartościowym wyróżnieniem w branży architektonicznej, budowlano-remontowej, aranżacyjnej oraz wyposażenia wnętrz. Jednym z laureatów jest firma WIŚNIOWSKI z kolekcją Home Inclusive 2.0.

 
Oświetlenie LED Blaupunkt - zadbaj o odpowiedni nastrój w swoim domu PDF Drukuj Email



Nowa kategoria w portfolio firmy jest wynikiem wysokiej pozycji marki Blaupunkt na rynku, a także jej ciągłym rozwojem i dynamicznym wzrostem  liczby produktów w ofercie.

 
Tradycyjna architektura i nowoczesne materiały PDF Drukuj Email
mat.bud.



Po latach dominacji cienkowarstwowych tynków architekci coraz częściej wracają do tradycyjnych materiałów elewacyjnych, jak cegła i drewno. W kompozycjach fasadowych nie występują jednak już w czystej postaci, a są zestawiane z nowoczesnymi akcentami, jak aluminium czy duże powierzchnie przeszkleń. W efekcie powstają budynki o niepowtarzalnym stylu.

 
Termomodernizacja domu - chwilowy trend czy konieczność? PDF Drukuj Email
mat.bud.



Bez wątpienia oszczędność energii, wymuszona z jednej strony troską o ekologię, a z drugiej rosnącymi cenami paliw, jest jednym z najważniejszych kierunków dzisiejszego budownictwa. O ile w domach nowo budowanych, dzięki dostępności coraz lepszych rozwiązań materiałowych i instalacyjnych, dość łatwo jest osiągnąć satysfakcjonujący standard energetyczny – o tyle w istniejących budynkach mamy z tym często problem. Z pomocą przychodzi kompleksowa termomodernizacja budynku.

 
Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3 PDF Drukuj Email



Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Joomla SEF URLs by Artio