Reklama


Kampania "Stop włamaniom do domów" PDF Drukuj Email



19 czerwca po raz pierwszy obchodzimy Europejski Dzień Przeciwdziałania Włamaniom do domów.
Z okazji tego wydarzenia Europejska Sieć Zapobiegania Przestępczości (EUCPN) wraz z krajami UE rozpoczyna kampanię “Stop włamaniom do domów”.

 
Innowacje i nowości w ogrodzeniach PDF Drukuj Email
mat.bud.



Bycie innowacyjnym wymaga ciągłej pracy, śledzenia zmian na rynku i potrzeb klientów. Każda firma, zwłaszcza jeśli jest liderem w swoim segmencie, musi wprowadzać nowości i nieustannie ulepszać produkty. Te zasady tyczą się także ogrodzeń, jednego z flagowych produktów marki WIŚNIOWSKI. Jakie innowacje pojawiły się w 2019 roku?

 
Komfort na pilota. KRISPOL z promocją własnych napędów STARCUS PDF Drukuj Email



Niezawodny napęd do bram garażowych za 399 zł? Z marką KRISPOL to możliwe.

Ruszyła promocja napędów STARCUS, ceny detaliczne tych produktów zostały znacznie obniżone.

 
Kolejne certyfikaty środowiskowe EPD dla Aluprof SA PDF Drukuj Email



Zgodnie z zeszłorocznymi założeniami wiodącego europejskiego producenta i dystrybutora systemów aluminiowych dla budownictwa, marka Aluprof uzyskała Deklaracje Środowiskowe III-go typu dla systemów okienno-drzwiowych oraz systemów fasadowych.

 
WIŚNIOWSKI dla architektów. Marka partnerem programu Builder for the Future PDF Drukuj Email



Builder for the Future to ogólnopolski program edukacyjny, który skupia się na młodych adeptach architektury. Osoby kształcące się w tym kierunku w ciągu najbliższych dekad będą decydowały o wyglądzie domów, osiedli i całych miast. WIŚNIOWSKI jest partnerem programu i pozostanie nim także w przyszłym roku. Uroczyste podsumowanie tegorocznej edycji odbyło się 30 maja w warszawskim Multikinie Złote Tarasy. Podczas Gali ogłoszono zwycięzców Konkursu dla Młodych Architektów oraz Konkursu dla Młodych Inżynierów Budownictwa. W programie Builder for the Future wzięło udział blisko 10 tysięcy młodych architektów i konstruktorów.

 
OKNOPLAST rusza z kampanią reklamową nowego okna PRISMATIC PDF Drukuj Email



OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.

 
Kuchnia w klimacie industrialnym PDF Drukuj Email



Współczesna kuchnia jest przeciwieństwem tej dawnej – zamkniętej, jakby ukrywanej przed osobami z zewnątrz.  Dzisiejsza kuchnia to centralny punkt w domu, otwarty na gości, urządzony w stylu pasującym do nowoczesnego, aktywnego życia. Naszą propozycją jest aranżacja industrialna – zainspirowana miastem, jego wyjątkową energią.

 
Chłodzenie potrzebne od zaraz PDF Drukuj Email
instalacje



Pełne słońce i temperatura powyżej 30 stopni – to wymarzony scenariusz na letnie, wakacyjne dni. W takich warunkach najlepiej spędzać czas nad wodą lub w parku.  Co robić, gdy w takie upały musimy pracować i przebywać wiele godzin w pomieszczeniach? Ulgę przynoszą wentylatory, cyrkulatory i klimatyzatory, które szybko znikają ze sklepowych półek.

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Joomla SEF URLs by Artio