Reklama


WIŚNIOWSKI na Bauen & Energie Wien 2019 PDF Drukuj Email



500 wystawców, XVIII edycja, ponad 35 000 m2 powierzchni wystawienniczej, około 30 000 odwiedzających – tak w skrócie można podsumować tegoroczną edycję międzynarodowych targów Bauen&Energie 2019, które trwały od 14 do 17 lutego w Wiedniu.

WIŚNIOWSKI, jako czołowy producent bram, okien, drzwi i ogrodzeń, po raz kolejny zaprezentował swoje najlepsze produkty oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne.

 
Tomasz Karolak - ambasadorem akcji, w której toczy się gra o życie PDF Drukuj Email



„Życie to scena na której każdy z nas może zostać bohaterem. Stań się jednym z nich” – tak brzmią słowa wypowiadane przez znanego aktora, Tomasza Karolaka – w spotach radiowych informujących o niezwykle poruszającej i interesującej akcji „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie”. W ramach tego projektu firma WIŚNIOWSKI i jej wybrani partnerzy handlowi przekażą 300 000 PLN na rzecz instytucji pozarządowych.

 
Wyższy poziom energooszczędności - okno Schüco LivIng Alu Inside PDF Drukuj Email
mat.bud.



Od 2017 roku każdy nowo powstający dom musi odpowiadać kryteriom domu energooszczędnego, a od 2021 roku mają powstawać budynki, które potrzebują o około 25% mniej energii do celów bytowych. Z myślą o takim budownictwie powstała nowa seria okien Schüco LivIng Alu Inside z certyfikatem Domów Pasywnych w Darmstadt.

 
OKNOPLAST wspiera chorych na mukowiscydozę PDF Drukuj Email



W sobotę 9 lutego w Jarosławiu odbył się trzeci Podkarpacki Bal Charytatywny na rzecz leczenia mukowiscydozy. Podczas inicjatywy zebrano łącznie ponad 160 tysięcy złotych. W akcję zaangażowała się m.in. duża małopolska firma – Grupa OKNOPLAST, która przekazała na aukcję organizowaną tego wieczoru oryginalny rysunek Andrzeja Mleczki pt. „Kawa”.

Celem wydarzenia było zebranie funduszy na stworzenie oddziałów i pomieszczeń dla pacjentów z nieuleczalnym, genetycznym schorzeniem, jakim jest mukowiscydoza. Wymagają oni codziennych inhalacji, drenaży i rehabilitacji, a niekiedy pobytu w chroniących przed zakażeniami z zewnątrz izolatkach, gdy choroba wchodzi w ostrzejszą fazę. W czasie sobotniego balu zlicytowano ponad 80 przedmiotów, w tym rysunek Andrzeja Mleczki przekazany przez Grupę OKNOPLAST.

Autor rysunku: Andrzej Mleczko


– Od lat wspieramy wszelkie działania charytatywne, których celem jest pomoc potrzebującym dzieciom oraz dorosłym zmagającym się z różnego rodzaju chorobami czy niepełnosprawnościami. Cieszymy się, że przekazany przez nas autorski rysunek Andrzeja Mleczki został wylicytowany podczas Podkarpackiego Balu Charytatywnego. Dzięki temu udało się zebrać odpowiednie fundusze na zapewnienie optymalnych warunków leczenia – mówi  Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.

Specjalne, profesjonalne izolatki dla chorych mają zostać stworzone w Szpitalu Wojewódzkim nr 2 w Rzeszowie. Organizatorem tego wydarzenia była jarosławska Fundacja Muko-Help.

Pomagają cały czas
To nie pierwszy raz, kiedy Grupa OKNOPLAST zaangażowała się w pomoc fundacji – wcześniej wspierała ją także finansowo. Firma od lat chętnie bierze udział w różnych inicjatywach na rzecz dzieci i promocji zdrowia. W związku z tym wspomogła m.in. konferencję naukową „Ginekologia onkologiczna” poświęconą wyzwaniom i odkryciom z pogranicza ginekologii oraz onkologii, a także grała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy. Regularnie charytatywnie udziela się również drużyna biegowa OKNOPLAST Running Team, która w styczniu po raz kolejny wystartowała w Biegu Wielkich Serc organizowanym na rzecz Fundacji WOŚP.

OKNOPLAST
press box

 
Piękno i elegancja - kolory w łazience PDF Drukuj Email



Łazienka jest pomieszczeniem, od którego oczekujemy zarówno komfortu, jak i elegancji. Podczas urządzania tego wnętrza wskazane jest jednak zachowanie aranżacyjnego umiaru, tak aby pozostało ono funkcjonalne oraz praktyczne. Wygląd łazienki da się niemal dowolnie modyfikować za pomocą jednego, prostego elementu – koloru. Barwy wywierają olbrzymi wpływ na postrzeganie przestrzeni, będąc niezwykle wartościowym „sprzymierzeńcem” podczas dekorowania wnętrz. Równocześnie pozwalają na dużą kreatywność i dopasowanie finalnej estetyki do naszego gustu oraz potrzeb.

 
KRISPOL podziękował pracownikom za udany rok. Bal karnawałowy to już tradycja PDF Drukuj Email



Od ponad 20 lat wiodący producent bram i stolarki otworowej KRISPOL spotyka się z pracownikami na balu GIGANTÓW KRISPOL. W tym roku impreza odbyła się w scenerii filmowego Casino Royale. Przedsiębiorstwo z Wrześni ma za sobą dobry rok. Introdukcja 60 salonów stolarki KRISHOME oferujących produkty z linii HOME, 14 centrów kompetencyjnych obsługujących projekty biznesowe, wzrost sprzedaży, zatrudnienie kolejnych specjalistów i pracowników produkcyjnych. Sukcesów jest więcej, bo KRISPOL zdobył kolejne nagrody – Diament Stolarki, tytuł Męskiej Marki Roku, Friendly Workplace czy QI przyznawane za jakość – to tylko nieliczne tytuły, o które wzbogaciło się portfolio przedsiębiorstwa.

 

 
STOLARKA W PIGUŁCE: Czy branża skorzysta na programie Czyste Powietrze? PDF Drukuj Email



Rządowy program Czyste Powietrze może okazać się szansą na zwiększenie sprzedaży produktów o najlepszych parametrach termicznych. Producenci i sprzedawcy stolarki zaczynają wprowadzać go do swojej komunikacji marketingowej.

 
Orzeźwiający prysznic PDF Drukuj Email



Niektórzy powiadają, że aby dobrze rozpocząć dzień i mieć przez długie godziny pogodny nastrój, warto wykonać kilka prostych ćwiczeń fizycznych. Inni wolą wypić aromatyczną kawę lub zaraz po przebudzeniu przypomnieć sobie coś miłego i coś, za co mogą być wdzięczni. Są też tacy, którzy wybierają poranny orzeźwiający prysznic. Nie ma jednoznacznej opinii dotyczącej tego, kiedy należy brać kąpiel – rano czy wieczorem. Jedno i drugie ma swoje zalety, które warto poznać.

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Joomla SEF URLs by Artio