Reklama


STOLARKA W PIGUŁCE: Wystawa Innowacji to odpowiedź na potrzeby architektów PDF Drukuj Email



Wystawa Innowacji odbędzie się w dniach 3-6 października podczas targów Warsaw Home/Warsaw Build. Będzie można na niej zobaczyć najbardziej nowatorskie rozwiązania i produkty ze świata stolarki. Wiele atrakcji przygotowano na niej dla architektów i projektantów.

 
Grupa OKNOPLAST realizuje kolejne obietnice CSR PDF Drukuj Email



W 2019 roku Grupa OKNOPLAST, duże małopolskie przedsiębiorstwo, znajdujące się w ścisłej czołówce europejskiej producentów okien i drzwi z PVC, świętuje swoje 25-lecie. Z tej okazji firma zobowiązała się do zaangażowania w 25 inicjatyw CSR związanych m.in. ze wsparciem najmłodszych i młodzieży, kultury, promocji zdrowia czy sportu. Ważną częścią tych działań była współpraca z Polską Akcją Humanitarną w ramach projektu edukacyjnego, którego przedsiębiorstwo było partnerem.

 
PGE Obrót do 13 sierpnia przyjmuje oświadczenia odbiorcy końcowego PDF Drukuj Email


Osobiście we wszystkich Biurach Obsługi Klienta PGE Obrót, listownie (decyduje data stempla pocztowego) oraz mailem (nie skan, ale z podpisem kwalifikowanym): w taki sposób uprawnione podmioty mogą składać u największego sprzedawcy energii oświadczenia niezbędne do obniżenia rachunków za prąd w II półroczu 2019 r.

 
Ruszyła VI edycja kampanii DOBRY MONTAŻ PDF Drukuj Email



Ruszyła kolejna edycja kampanii DOBRY MONTAŻ, która ma na celu szerzenie wiedzy na temat dobrego montażu, propagowania edukacji w zawodzie montera stolarki budowlanej oraz promocji innowacyjnych rozwiązań montażowych i produkcyjnych.

 
Inteligentne rozwiązanie PDF Drukuj Email



Projektując i aranżując łazienkę, możemy czerpać z bogactwa trendów oraz stylów i urządzić wnętrze stosownie do jego wielkości, gustu i upodobań użytkowników oraz ich zasobów finansowych.  Wśród różnorodności wzorów i barw da się jednak zauważyć pewna wspólna tendencja: nasze łazienki coraz mniej przypominają typowo użytkowe pomieszczenia z wyeksponowanymi urządzeniami służącymi utrzymaniu higieny, a coraz bardziej stają się domową strefą odpoczynku, przestrzenią pełną żywych roślin, gdzie podstawowa funkcja wnętrza zdaje się jedynie dyskretnie towarzyszyć walorom estetycznym i relaksacyjnym. Zachowaniu takiego wrażenia sprzyja minimalizm stylistyczny, cechujący się ograniczeniem barw i akcesoriów na rzecz chłodnej elegancji dużych, gładkich płaszczyzn oraz prostych, ale wysokiej jakości materiałów i sprzętów.

 
Dopasuj polisę do aktywności PDF Drukuj Email


Polacy planujący wyjechać w tym roku na wakacje za granicę przede wszystkim mają zamiar zwiedzać (82 proc. osób) oraz wypoczywać na plaży lub basenie (68 proc.), wynika z badania przeprowadzonego przez IPSOS na zlecenie Mondial Assistance.

 
Są widoki na wygraną! Saint Gobain i sieć salonów KRISHOME z konkursem dla inwestorów PDF Drukuj Email



Klienci marki KRISPOL pokochali innowacyjne szyby ECLAZ – najjaśniejsze i najbardziej energooszczędne produkty w swojej kategorii. Teraz inwestor wybierający ten produkt, może liczyć nie tylko na 11% więcej ciepła z energii słonecznej, 5% więcej światła dziennego w pomieszczeniu, ale również atrakcyjne nagrody.

 
WIŚNIOWSKI wyprzedza potrzeby klientów już od 30 lat PDF Drukuj Email



W tym roku marka WIŚNIOWSKI obchodzi 30-lecie istnienia. Wszystko zaczęło się w sierpniu 1989 roku, kiedy to Andrzej Wiśniowski wymyślił automatycznie otwieraną bramę na pilota, co zrewolucjonizowało rynek. Wyróżnikiem rynkowym marki stała się customizacja produktów, dzięki której klient otrzymuje dokładnie to, czego potrzebuje. Tak jest do dziś. Klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą spersonalizować swoją bramę, okna, drzwi i ogrodzenie, mają pewność, że wybierają najwyższą jakość, komfort i bezpieczeństwo. 

 
<< Początek < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Joomla SEF URLs by Artio