Aluprof partnerem strategicznym XXVIII spotkania Forum 100
26 kwietnia odbyĹa siÄ kolejna, XXVIII juĹź edycja spotkania managerĂłw w branĹźy stolarki â Forum 100. Partnerem strategicznym wydarzenia, organizowanego przez Centrum Analiz BranĹźowych, byĹ Aluprof SA.
Tegoroczna edycja Forum 100 zostaĹa zorganizowana pod hasĹem âDigitalizacja marketingu i sprzedaĹźy w branĹźy stolarkiâ. Eksperci, analitycy oraz menedĹźerowie â po raz pierwszy od 2019 roku podczas spotkania na Ĺźywo â dyskutowali na temat coraz wiÄkszej roli internetu w procesie zakupowym oraz wyzwaĹ, jakie stojÄ przed branĹźÄ m.in. w zwiÄ zku ze wzrostem cen i dostÄpnoĹciÄ surowcĂłw, inflacjÄ , rosnÄ cymi cenami energii oraz trudnÄ sytuacjÄ geopolitycznÄ . W programie konferencji zaplanowano m.in. szereg paneli, poĹwiÄconych takim zagadnieniom jak promocja sprzedaĹźy przy wykorzystaniu komunikacji on-line, planowanie dziaĹaĹ e-marketingowych, inwestowanie w SEO czy BIM. Wydarzenie byĹo teĹź okazjÄ do wymiany opinii i spostrzeĹźeĹ na temat rozwoju branĹźy stolarki oraz nawiÄ zania cennych relacji biznesowych. UzupeĹnieniem spotkania byĹo wystÄ pienie MichaĹa Marcinowskiego, menadĹźera produktu Aluprof SA, ktĂłry opowiadaĹ o najnowszych trendach wykorzystania aluminium w architekturze na przykĹadzie realizacji firmy.
XXVIII edycja spotkania managerĂłw w branĹźy stolarki Forum 100 odbyĹa siÄ w Centrum Olimpijskim Polskiego Komitetu Olimpijskiego mieszczÄ cym siÄ w Warszawie przy ul. WybrzeĹźe GdyĹskie 4. Wydarzenie okazaĹo siÄ frekwencyjnym sukcesem â uczestniczyĹo w nim ponad 150 osĂłb, a dodatkowe kilkadziesiÄ t ĹledziĹo je w internecie.
Partnerem strategicznym Forum 100Â byĹ Aluprof SA, dostawca nowoczesnych systemĂłw aluminiowych i innowacyjnych rozwiÄ zaĹ dla budownictwa energooszczÄdnego i pasywnego.
Aluprof
press box