- Złoty Laur Klienta 2025 dla drzwi i okien Schüco
- PROCURAL na światowej arenie - BAU 2025
- Maksymalna wydajność, minimalistyczny design - fotowoltaika VARIO zintegrowana z dachem CREATON
- Zbiorniki antykompresyjne dla drzew - zalety Wavin TreeTank
- Innowacyjne rozwiązania Aluprof w Flatiron, jednym z najbardziej znanych budynków Nowego Jorku
Kolekcja Home Inclusive 2.0 marki WIĹNIOWSKI z wyróşnieniem dla najlepszych
Znamy laureatĂłw prestiĹźowego projektu Home Zone â jakoĹÄ i niezawodnoĹÄ. Kolejny raz firmy walczyĹy o zaszczytny tytuĹ oraz Znak JakoĹci Home Zone, bÄdÄ cy niezwykle wartoĹciowym wyróşnieniem w branĹźy architektonicznej, budowlano-remontowej, aranĹźacyjnej oraz wyposaĹźenia wnÄtrz. Jednym z laureatĂłw jest firma WIĹNIOWSKI z kolekcjÄ Home Inclusive 2.0.
Firma WIĹNIOWSKI po raz kolejny moĹźe szczyciÄ siÄ zdobyciem niezwykle cennego wyróşnienia i tym samym pozostawiÄ w tyle swoich konkurentĂłw. Jej autorska kolekcja â Home Inclusive 2.0 kolejny juĹź raz zostaĹa doceniona. Tym razem zyskaĹa ona Znak JakoĹci Home Zone 2018.
Home Zone to przedsiÄwziÄcie wyróşniajÄ ce i promujÄ ce najwyĹźszej jakoĹci produkty i usĹugi, potwierdzone przez niezaleĹźne jury. Celem jest takĹźe wskazywanie przedsiÄbiorstw, ktĂłre wykorzystujÄ nowatorskie rozwiÄ zania i pozytywnie wyróşniajÄ siÄ na tle innych firm postÄpujÄ c zgodnie z zasadami etyki biznesowej.
Firma WIĹNIOWSKI zaskakuje nie tylko swojÄ pomysĹowoĹciÄ , ale takĹźe zaangaĹźowaniem. Nie bez powodu dewizÄ marki stanowiÄ âinnowacja i jakoĹÄâ – firma do wytworzenia swoich produktĂłw wykorzystuje wyĹÄ cznie najnowoczeĹniejszÄ technologiÄ i bazuje na sprawdzonych systemach, czego efektem jest niezawodnoĹÄ i niebanalny design.
âTo kolejny sukces naszej kolekcji. Doskonale wiemy, w ktĂłrÄ stronÄ podÄ ĹźaÄ, aby odnieĹÄ sukces. Home Inclusive 2.0 to kwintesencja dobrego smaku, wyczucia, a przede wszystkim harmonii, ktĂłra jest bardzo poĹźÄ dana we wspĂłĹczesnej architekturze. Niezwykle cieszymy siÄ, Ĺźe nasz wysiĹek, a przede wszystkim serce i zaangaĹźowanie, ktĂłre wĹoĹźyliĹmy podczas realizacji tego projektu, zostaĹy zauwaĹźone i docenioneâ – mĂłwi Kataryna Ĺwiderska, dyrektor marketingu w firmie WIĹNIOWSKI.
Firma WIĹNIOWSKI nieustannie rozwija siÄ, poszukujÄ c coraz to nowszych rozwiÄ zaĹ w zakresie jakoĹci i technologii, nie boi siÄ podejmowaÄ odwaĹźnych decyzji, a tym samym udowadnia, Ĺźe nie ma sobie rĂłwnych. Nagroda uzyskana dziÄki kolekcji Home Inclusive 2.0 stanowi zwieĹczenie wysiĹku, ktĂłry firmÄ wĹoĹźyĹa, tworzÄ c zwyciÄskÄ kolekcjÄ.
WIĹNIOWSKI
press box