- Szlifierka mimośrodowa PRIME3 TOS21
- MediaMarkt otwiera nowy sklep w Olsztynie - innowacyjna elektronika na wyciągnięcie ręki
- Dach z dachówek cementowych - jakie są kluczowe zalety dla nowoczesnego budownictwa?
- Eksperci MediaMarkt doradzą na Targach Mieszkań i Domów: Technologia dla domu i biura w zasięgu ręki
- Przyssawki Blaupunkt SC2010 oraz SC5010
PGE ObrĂłt przestrzega przed nieuczciwymi sprzedawcami prÄ du i gazu
Znowu pojawili siÄ nieuczciwi handlowcy, ktĂłrzy czÄsto podszywajÄ
siÄ pod markÄ PGE. Przypominamy, jak nie daÄ siÄ oszukaÄ.
W ostatnich dniach pracownicy PGE ObrĂłt odbierajÄ sygnaĹy z proĹbÄ o pomoc od klientĂłw z okolic Lublina, a takĹźe Tarnobrzega i Sandomierza, ktĂłrzy podpisali niekorzystne dla nich umowy, zmieniajÄ c tym samym bez swojej wiedzy sprzedawcÄ energii.
– KlientĂłw odwiedzajÄ w domach handlowcy, ktĂłrzy namawiajÄ do podpisania nowej umowy. ProszÄ np. o ostatnie faktury i stwierdzajÄ , Ĺźe oferta, ktĂłrÄ proponujÄ , bÄdzie taĹsza i lepsza. Zdarza siÄ, Ĺźe dla uwiarygodnienia podajÄ siÄ za âpracownikĂłw zakĹadu energetycznegoâ. Albo zapewniajÄ , Ĺźe âdystrybucja nadal bÄdzie od PGEâ. Nie precyzujÄ c juĹź, Ĺźe po podpisaniu proponowanych dokumentĂłw, klient wybiera nowego, innego sprzedawcÄ energii elektrycznej â mĂłwi Mariusz Majewski, rzecznik prasowy PGE ObrĂłt.
Pracownicy PGE Polskiej Grupy Energetycznej nie odwiedzajÄ klientĂłw w domach proponujÄ c nowe umowy albo jakiekolwiek zmiany w dokumentacji.
Przypominamy kilka zasad, o ktĂłrych warto pamiÄtaÄ, Ĺźeby nie daÄ siÄ oszukaÄ Â nieuczciwym sprzedawcom.
¡        NaleĹźy sprawdziÄ toĹźsamoĹÄ handlowca, ktĂłry nas odwiedza i to, jakÄ
firmÄ reprezentuje.
¡        DokĹadnie zapoznaÄ siÄ z dokumentami, ktĂłre nam proponuje: skontrolowaÄ wysokoĹÄ opĹaty handlowej, kary za nieterminowe wpĹaty oraz wszelkie dodatkowe koszty, a takĹźe sprawdziÄ, jakie sÄ
warunki rozwiÄ
zania umowy.
¡        ZachowaÄ jeden egzemplarz umowy, jeĹli juĹź jÄ
podpisaliĹmy.
W przypadku podpisania umowy poza siedzibÄ
firmy (czyli np. w domu), klient ma prawo do jej rozwiÄ
zana w ciÄ
gu 14 dni bez Ĺźadnych negatywnych skutkĂłw.
PGE ObrĂłt opiera swojÄ dziaĹalnoĹÄ na transparentnoĹci oraz uczciwej konkurencji opierajÄ cej siÄ m.in. na dokĹadnym informowaniu klientĂłw o swoich produktach i usĹugach. SpĂłĹka ma certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu EnergiÄ . Co roku w ramach TOE wĹÄ cza siÄ ogĂłlnopolskÄ kampaniÄ informacyjnÄ âSprawdĹş kto sprzedaje Ci energiÄâ majÄ cÄ na celu ostrzeganie przed nieuczciwymi praktykami na rynku sprzedaĹźy prÄ du i gazu.
Ponadto PGE ObrĂłt prowadzi wĹasne akcje informacyjne ostrzegajÄ
ce klientĂłw oraz informujÄ
ce, jak nie daÄ siÄ oszukaÄ. A takĹźe przypominajÄ
ce o prawach konsumentĂłw
i zachÄcajÄ
ce do dokĹadnego czytania wszelkiego rodzaju umĂłw.Â
PGE ObrĂłt
press box