Reklama

"Za potrzebą do Europy" - kolejna realizacja PDF Drukuj Email
aktualności



19 kwietnia 2010 roku, firma Geberit Sp. z o.o.  podpisała kolejną umową sponsorską w ramach akcji  „Za potrzebą do Europy”. Rok później, 25 maja 2011r. dokonano oficjalnego otwarcia toalety. Realizowana od 2003 roku kampania społeczna ma na celu modernizację toalet publicznych w prestiżowych i ważnych turystycznie miejscach Polski. Najnowszy projekt firma Geberit zrealizowała w Muzeum Zamoyskich w Kozłówce.

 
Nowe hasło reklamowe Geberit PDF Drukuj Email
aktualności



W dniu 6 kwietnia firma Geberit zorganizowała konferencję prasową na temat wyników finansowych oraz nowości produktowych. Jednak kulminacyjnym punktem spotkania była prezentacja nowego hasła reklamowego do kampanii AquaClean – toalet myjących.

 
Piękne i stabilne: ruszty żeliwne w płytach grzejnych PDF Drukuj Email
wnętrza



Przyglądając się rozmaitym sprzętom AGD, ogarniamy spojrzeniem najpierw całość, doceniając wygląd – głównie estetykę i funkcjonalność – a nawet zachwycając się nim, jeśli to wymarzone urządzenie przeznaczone do własnego domu. Po jakimś czasie wzrok skupi się na detalach, które przyciągają uwagę. Na przykład na żeliwnym ruszcie, jeśli akurat jest to płyta grzejna.

 
GEBERIT: Wyniki roczne 2010 PDF Drukuj Email
aktualności



W roku 2010 Grupa Geberit utrzymała rezultaty na wysokim poziomie lat poprzednich. Wyniki sprzedaży sięgnęły 2.146,9 miliona CHF. Kwota ta odzwierciedla wzrost rzędu 5% w walutach lokalnych oraz spadek o 1,6% po przewalutowaniu na CHF. Zysk operacyjny (EBIT) spadł o 7,7%, do poziomu 486,2 miliona CHF. Zysk operacyjny EBIT wyniosła 22,6%. Dzięki niższej stawce opodatkowania, zysk netto wzrósł o 2,3% do 406,8 miliona CHF. Zysk na akcję wzrósł z kolei o 1,4% do 10,32 CHF. Dostępne środki pieniężne wyniosły 493,8 miliona CHF, osiągając nowy, rekordowy poziom i wzmacniając dodatkowo fundamenty finansowe Grupy. Walnemu Zgromadzeniu zostanie złożona propozycja zwiększenia wypłacanej dywidendy do 6 CHF.

 
Zbieramy cenne odpady PDF Drukuj Email
mat.bud.



Organizatorom ekologicznej akcji Folia znika z budowy, w dużej mierze udało się przekonać inwestorów, że działanie jednostki ma bezpośrednie przełożenie na rozwiązanie globalnych problemów związanych z ochroną środowiska, dlatego wykazują oni większą aktywność oraz chętniej angażują się w proekologiczne inicjatywy.

 
Bateria podtynkowa Primo - natrysk szyty na miarę PDF Drukuj Email
wnętrza



Skomponuj wymarzony natrysk z baterią podtynkową Primo. Propozycja firmy Deante - to połączenie funkcjonalności i najwyższej klasy designu z nowoczesnymi rozwiązaniami w kwestii oszczędzania wody.

 
Media na działce PDF Drukuj Email
instalacje



W dzisiejszych czasach trudno jest sobie wyobrazić dom bez prądu, wody czy kanalizacji. Dostępność mediów przydaje się już na placu budowy, ale przede wszystkim nie sposób bez nich mieszkać. Aby proces przyłączenia mediów odbył się sprawnie, a koszty zakupu działki zostały właściwie oszacowane – każdy inwestor powinien poznać procedury postępowania i podstawowe definicje.

 
Łazienka jesień/zima 2011 PDF Drukuj Email
wnętrza



Najświeższe trendy wzornicze wkraczają do łazienek. Elektroniczne baterie, kubistyczne i cylindryczne kształty, florystyczne motywy wzornicze. Czym jeszcze zaskoczą nas producenci ceramiki i armatury sanitarnej w najbliższym sezonie? Poznaj najnowsze trendy w wyposażeniu łazienek.

 
<< Początek < Poprzednia 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 Następna > Ostatnie >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL
Joomla SEF URLs by Artio