Wiosenna akcja Magnolia Polska i Gymnasion

Magnolia Polska, realizująca międzynarodowy projekt luksusowego osiedla w podwarszawskiej Lesznowoli, rozpoczyna współpracę z prestiżową siecią klubów fitness Gymnasion. Wiosenna akcja ruszyła 26. maja i potrwa 2 tygodnie.

Wszyscy odwiedzający dwa kluby fitness w Warszawie (Gymnasion CH Ursynów i Gymnasion Puławska), otrzymają butelkę wysokozmineralizowanej wody Kryniczanka, której specjalnie zaprojektowana do tego celu etykieta będzie reklamować osiedle Magnolia w Lesznowoli.

Osiedle Magnolia w Lesznowoli, którego pierwszy etap został właśnie oddany do użytku, to koncepcja nowego, sportowego stylu życia w bliskim kontakcie z naturą. – podkreśla Marcin Gutaj, Prezes Zarządu Magnolia Polska. Dlatego wspólna akcja w sieciach fitness, która ma na celu poinformowanie o nowym produkcie na warszawskim rynku nieruchomości, doskonale koresponduje z polityką propagowania zdrowego trybu życia przez sieć Gymnasion. – komentuje Dominika Jachym z Gymnasion.
Celem jest promocja hasła „Zaledwie kilka kilometrów dzieli Twój ulubiony klub fitness od nowoczesnego, gotowego osiedla domów jednorodzinnych Magnolia w Lesznowoli”.

Akcja wiosenna Gymnasion prowadzona jest w klubach położonych w obrębie zamieszkania grupy docelowej osiedla Magnolia.

Magnolia Polska

{jcomments on}