- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz
Budowa domu w dobie pandemii. KRISPOL z kampaniÄ #StaySafe
Aktualna sytuacja pokrzyĹźowaĹa wiele planĂłw, w tym rĂłwnieĹź nie pozostaĹa bez znaczenia dla inwestorĂłw planujÄ cych budowÄ domu. WydĹuĹźone oczekiwanie na dokumenty, przedĹuĹźajÄ ce siÄ kwarantanny i destabilizacja, ale teĹź silniejsza niĹź kiedykolwiek potrzeba posiadania odpowiedniej przestrzeni dla rodziny.
Nie ma jak w domu â powiedzenie, ktĂłre niejednokrotnie powtarzaliĹmy w czasach przed pandemicznych, nabraĹo w ostatnim roku nowego znaczenia. Cztery kÄ ty staĹy siÄ dla wielu z nas centrum dowodzenia â biurem, salÄ lekcyjnÄ , nagle najwaĹźniejsze staĹo siÄ szybkie ĹÄ cze i wydzielenie wĹasnej przestrzeni do nauki i pracy. Wielu z nas ten czas nakĹoniĹ do refleksji nad stanem mieszkaniowym rodziny.
WedĹug statystyk osoby pracujÄ ce poza miejscem zamieszania spÄdzaĹy przed pandemiÄ poza domem okoĹo 11 godzin dziennie, w dobie pandemii czÄsto nawet 22, czyli zdecydowanÄ wiÄkszoĹÄ doby. Wielu PolakĂłw wĹaĹnie ten czas skĹoniĹ do refleksji i podjÄcia konkretnych decyzji, ktĂłre swoje odzwierciedlenie znalazĹy w konkretnych danych. Jak podaje GUS w 2020 zostaĹo wydanych aĹź 200Â 540 pozwoleĹ na budowÄ, z czego ponad 106 tys. to pozwolenia wydane na budowÄ domu jednorodzinnego. Dla porĂłwnania, rok wczeĹniej, liczba ta nie przekroczyĹa 100 tys. w zakresie budownictwa rodzinnego.
Powoli odnajdujemy siÄ w nowej sytuacji, innej rzeczywistoĹci, uczymy ĹźyÄ z pandemiÄ w tle. To jednak nie zwalnia nas od odpowiedzialnoĹci i troski o najbliĹźszych. PlanujÄ c budowÄ domu, czy bÄdÄ c w jej trakcie, warto pamiÄtaÄ o bezpieczeĹstwie. Marka KRISPOL uruchomiĹa kampaniÄ #StaySafe, podkreĹlajÄ c, Ĺźe prace na budowie moĹźna kontynuowaÄ z zachowaniem ĹrodkĂłw ostroĹźnoĹci, ale jest tu potrzebne odpowiedzialne podejĹcie, zarĂłwno wykonawcĂłw, jak i inwestorĂłw.
â JuĹź od roku komunikujemy siÄ z inwestorami planujÄ cymi budowÄ, namawiajÄ c ich do mÄ drych decyzji przy zachowaniu obostrzeĹ sanitarnych. To wĹaĹnie odpowiedzialne podejĹcie caĹego zespoĹu, sprawiĹo, Ĺźe moĹźemy terminowo dostarczaÄ stolarkÄ KRISPOL do salonĂłw KRISHOME, w ktĂłrych inwestorzy mogÄ liczyÄ na bezpieczne zakupy â bez wzglÄdu na to, czy planujÄ dokonaÄ zakupu stacjonarnie, czy wybiorÄ zdalnÄ ĹcieĹźkÄ obsĹugi zamĂłwienia â komentuje Katarzyna KozĹowska â Marketing Manager marki KRISPOL. â Kampania #StaySafe ma zachÄcaÄ do odpowiedzialnej postawy, ktĂłra docelowo pozwoli terminowo kontynuowaÄ prace na budowach.
WiÄcej informacji o kampanii moĹźna znaleĹşÄ na stronie producenta: https://krispol.pl/staysafe/
KRISPOL
press box