- Drzwi wejściowe - jakie elementy chronią nas przed włamaniem?
- Yawal rozszerza ofertę TM 77N o drzwi w trzech wariantach termicznych
- Wkręty do drewna w księdze Rekordów Polski
- Raport "Pompy ciepła przyjazne dla odbiorców i dla systemu elektroenergetycznego"
- Nowe modele opalarek elektrycznych PRIME3: THG21 oraz THG51
Ceramika Paradyż na targach 100%Design w Londynie
W Londynie we wrześniu królował przede wszystkim design! W tym czasie w stolicy Wielkiej Brytanii odbyły się najważniejsze wydarzenia poświęcone tej tematyce, a wśród nich znany na świecie 100%Design. W tym roku na festiwalu, wśród ponad 290 wystawców, po raz pierwszy swą ofertę zaprezentował także wiodący polski producent płytek ceramicznych – Ceramika Paradyż.
Ponad 27 tysięcy zwiedzających – tylu architektów, projektantów wnętrz i wzornictwa użytkowego oraz przedstawicieli handlowych uznanych firm z całego świata, przyciąga największa impreza w Wielkiej Brytanii dedykowana w całości designowi. W tym roku wydarzenie odbyło się 17-20 września na światowej sławy London Design Festival. Po raz pierwszy wśród elitarnych wystawców można było znaleźć przedstawiciela polskiej branży ceramicznej – Ceramikę Paradyż, która znana jest z designerskich projektów i najwyższej jakości produktów.
Ciekawe aranżacje płytek na stoisku Ceramiki Paradyż, przyciągały tłumy odwiedzających. Niezwykle charakterystyczna biała podłoga powstała przy użyciu płytek z kolekcji Thorno, ściany zdobiły zaś płytki z kolekcji Tamoe, nawiązujące do brytyjskiego stylu. Atrakcją była niewątpliwie Tablica Mendelejewa – szeroka na 4,5 metra i wysoka na 2,1 m plansza stworzona została ze 111 płytek ceramicznych, a każdy z pierwiastków nawiązywał do określonej kolekcji firmy. Tym sposobem, na stoisku przedstawiono obszerne portfolio producenta z Polski oraz możliwości wykorzystania produktów do każdego rodzaju inwestycji i projektu.
100%Design to jedno z największych i najbardziej dynamicznych wydarzeń dedykowanych designowi. Dlatego też projektując stoisko Ceramiki Paradyż postawiliśmy przede wszystkim na nowoczesną, minimalistyczną formę, która była tłem dla naszych różnorodnych produktów. Zaskakujący pomysł wystawienniczy, nawiązujący do brytyjskiej klasy szkolnej, idealnie sprawdził się na targach i zyskał duże uznanie wśród odwiedzających. Niestandardowe rozwiązania, innowacyjne technologie wytwarzania oraz odwaga w kreowaniu nowych trendów to nasze 100%, które pokazaliśmy w Londynie – mówi Adrian Synoradzki, Menadżer ds. Eksportu w Ceramice Paradyż.
Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX) {jcomments on}