Firma WIĹNIOWSKI wspiera Enea Ironman
WspĂłĹpraca z ReprezentacjÄ Polski w PiĹce NoĹźnej, wspieranie akademii piĹkarskich i miÄdzynarodowych turniejĂłw czy obecnoĹÄ na imprezach biegowych w caĹej Polsce to tylko niektĂłre inicjatywy sportowe, w jakie angaĹźuje siÄ firma WIĹNIOWSKI. Lider produkcji bram i drzwi zostaĹ wĹaĹnie partnerem Enea Ironman â zawodĂłw, ktĂłre doskonale wpisujÄ siÄ w autorski projekt Be The Winner.
Â
Dlaczego WIĹNIOWSKI i triathlon? Wszystkie dyscypliny, ktĂłre wspiera marka, nie sÄ przypadkowe. Triathlon to dyscyplina, ktĂłra wymaga wielu wyrzeczeĹ, morderczych treningĂłw, diety i precyzji â a przez to ksztaĹtuje mocny charakter. Wpisuje siÄ to w historiÄ marki WIĹNIOWSKI, ktĂłrej twĂłrcy przez wiele lat dziÄki determinacji i jasnemu celowi budowali pozycjÄ firmy w branĹźy i zdobywali zaufanie klientĂłw. WĹaĹnie dlatego marka WIĹNIOWSKI znana gĹownie z bycia partnerem Reprezentacji Polski bÄdzie wspieraÄ kolejnÄ dyscyplinÄ sportu â triathlon. Firma towarzyszyĹa juĹź sportowcom podczas czerwcowego Enea Ironman 5i50 Warsaw, wesprze takĹźe startujÄ cych w Enea Ironman 70.3 Gdynia, ktĂłry odbÄdzie siÄ na poczÄ tku sierpnia.
WspĂłĹpraca z Enea Ironman to dla marki WIĹNIOWSKI czÄĹÄ szeroko zakrojonego projektu Be The Winner, ktĂłry pozwala profesjonalnym sportowcom w peĹni wykorzystaÄ ich moĹźliwoĹci i drzemiÄ cy w nich potencjaĹ. Program dostarcza zawodnikom wsparcie i motywacjÄ do osiÄ gania jak najwyĹźszych rezultatĂłw i pracy nad swoimi sportowymi wynikami.
Enea Ironman 70.3 Gdynia to przepĹyniÄcie 19 km, przejechanie na rowerze 90 km i przebiegniÄcie 21.1 km. Ten morderczy wyĹcig jest sprawdzianem nie tylko kondycji fizycznej, ale przede wszystkim charakteru. Triathlon to sport wytrzymaĹoĹciowy, ktĂłry wymaga dĹugotrwaĹego wysiĹku i pokonywania swoich sĹaboĹci przy niekorzystnych warunkach otoczenia. Potrzeba wiele samozaparcia i silnej woli, aby przezwyciÄĹźyÄ swĂłj organizm i zmobilizowaÄ siĹy w tak trudnej i wymagajÄ cej walce. Podobnie jest w biznesie â tutaj teĹź wielkÄ rolÄ odgrywa determinacja, koniecznoĹÄ kalkulowania i podejmowania ryzyka, samokontrola i zdolnoĹÄ do zdrowej rywalizacji. WĹaĹnie dlatego WIĹNIOWSKI i Enea Ironman majÄ ze sobÄ tak wiele wspĂłlnego.
Poprzez sponsoring zawodowcĂłw w ramach projektu Be The Winner, marka WIĹNIOWSKI daje kibicom moĹźliwoĹÄ przebywania bliĹźej swoich sportowych idoli. Stworzony przez lidera produkcji bram i drzwi program ma zachÄcaÄ do pokonywania swoich sĹaboĹci i inspirowaÄ do wysiĹku fizycznego wszystkich â dzieci i dorosĹych, niedzielnych rowerzystĂłw i profesjonalnych kolarzy, tych pĹywajÄ cych dla zdrowia i tych biegajÄ cych dla urody. DziÄki marce WIĹNIOWSKI wszyscy mogÄ byÄ bliĹźej sportu â bez wzglÄdu na to, czym zajmujÄ siÄ na co dzieĹ.
WIĹNIOWSKI
press box
Â
Â