Kamień i cement – minimalistyczne trendy w aranżacji wnętrz
Na międzynarodowych targach, takich jak Cersaie we Włoszech, MosBuild w Rosji czy Cevisama w Hiszpanii, niesłabnącą popularnością cieszą się płytki inspirowane industrialnym minimalizmem i naturalnymi surowcami. Połączenie tych trendów to gwarancja estetycznej i oryginalnej przestrzeni, którą możemy stworzyć dzięki nowym kolekcjom Grupy Paradyż – Massif, Pavi i Mitte.
Cement
Projektanci i designerzy już dawno docenili beton architektoniczny oraz surowe tynki dekoracyjne. Również Grupa Paradyż do swojego portfolio wprowadziła produkty nawiązujące do tych trendów, m.in. kolekcję Massif , której industrialna, cementowa powierzchnia może stanowić doskonałą, uniwersalną bazę do odważniejszych aranżacji. Jej elementy dostępne są w dwóch odcieniach szarości: bianco oraz grys. Płytki są połączeniem strukturalnych i matowych powierzchni ze stonowanymi kolorami. Minimalizm wnętrza pozwala przełamać ornamentalne inserto z delikatnym, floralnym dekorem. Dzięki tej kolekcji inspirowanej surowością cementu można wykreować wnętrze w nowoczesnym, niebanalnym stylu – mówi Agnieszka Grzegorczyk, Menedżer Produktu w Grupie Paradyż.
Kamień
Kolekcja Pavi to ukłon w stronę nieprzemijającej mody na kamień naturalny. Ceramiczne płytki inspirowane są nie tylko jego wyglądem, ale również właściwościami – najwyższymi parametrami technicznymi. Kolekcja dostępna jest w trzech wariantach kolorystycznych nawiązujących do barw ziemi – delikatnej bieli, ciepłego beżu i wyraźnego brązu. Natomiast bogato zdobione listwy współgrają z wyraźnym kamiennym rysunkiem płytek bazowych – podkreśla Agnieszka Grzegorczyk.
Biel
Walory naturalnego, jasnego kamienia z powodzeniem można dziś oddać w materiale ceramicznym. Świetnym tego przykładem jest mrozoodporna płytka Mitte Grupy Paradyż. Nie od dziś wiadomo, że biel to synonim elegancji, która pomaga tworzyć wysmakowane wnętrza pełne nowoczesnego szyku. Warto zwrócić uwagę na ponadczasowy, stonowany kolor, delikatną fakturę, wygodny, duży format oraz stylowe listwy dekoracyjne – zaznacza Menedżer Produktu w Grupie Paradyż.
Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com
Massif
Format podstawowy – 60×60 cm
Elementy uzupełniające: dekoracje podłogowe – inserto, cokoły
Kolorystyka: bianco (biały), grys (szary)
Przeznaczenie: salon, łazienka, kuchnia, taras, balkon, elewacja, schody oraz hol
Do zastosowania: we wnętrzach i na zewnątrz
Ceny: płytka podłogowa – 63,96 zł/brutto/mkw.; dekoracje: cokoły – 10,7 zł/brutto/szt.;
inserto – 67,65 zł/brutto/mkw.
Inne cechy: mrozoodporność, klasa ścieralności PEI 5
Pavi
Format podstawowy – 60×60 cm
Elementy uzupełniające: dekoracje podłogowe – cokoły, listwa, narożnik
Kolorystyka: beige (beżowy), bianco (biały), brown (brązowy)
Przeznaczenie: salon, łazienka, kuchnia, taras, balkon, elewacja, schody oraz hol
Do zastosowania: we wnętrzach i na zewnątrz
Ceny: płytka podłogowa – 63,96 zł/brutto/mkw.; dekoracje – od 8,36 do 12,92 zł/brutto/szt.
Inne cechy: mrozoodporność
Mitte
Format podstawowy – 60×60 cm
Elementy uzupełniające: dekoracje podłogowe – cokół, listwa, narożnik
Kolorystyka: bianco (biały)
Przeznaczenie: salon, taras, łazienka, kuchnia, balkon, elewacja, schody oraz hol
Do zastosowania: we wnętrzach i na zewnątrz
Ceny: płytka podłogowa – 63,96 zł/brutto/mkw.; dekoracje – od 8,36 do 12,92 zł/brutto/szt.
Inne cechy: mrozoodporność
Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 24 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2013 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX) {jcomments on}