- Pergola w niewielkim, miejskim ogródku? Postaw na MB-OPENSKY 120 od Aluprof
- PROCURAL zaprasza na XIV Kongres Stolarki Polskiej
- Jakie są kluczowe czynniki wpływające na jakość dachówek ceramicznych?
- Napęd HS ePOWER - najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
- Pergola: jak stworzyć harmonijne przedłużenie domu?
KRISPOL w kampanii GWARANCJA SPOKOJU 2021 z ambasadorem Ĺukaszem Piszczkiem w roli gĹĂłwnej
RuszyĹa ogĂłlnopolska kampania digitalowa produktĂłw KRISPOL i konceptu KRISHOME â kompletu stolarki dla domu. W specjalnie stworzonym materiale wideo pojawia siÄ ambasador â Ĺukasz Piszczek, ktĂłry od EURO 2016 towarzyszy dziaĹaniom wizerunkowym spĂłĹki.
Celem kampanii jest wyeksponowanie, wartoĹci, jakÄ jest dom, stanowiÄ cy swoistÄ gwarancjÄ spokoju i ostojÄ. To w jego zaciszu spÄdziliĹmy sporo czasu podczas pandemii, to tu znajdujemy ukojenie po dĹugim dniu pracy, to go tworzÄ najbliĹźsze nam osoby. To rĂłwnieĹź jedna z najwaĹźniejszych inwestycji w Ĺźyciu, warto wiÄc, jak komunikuje marka, zadbaÄ podczas budowy o stolarkÄ wysokiej jakoĹci.
Marka nawiÄ zaĹa do baĹniowej fabuĹy, w myĹl ktĂłrej brama, drzwi, okna i rolety zostajÄ upersonifikowane i ochraniajÄ mieszkaĹcĂłw przed nocnymi marami i strachami, prezentujÄ c w ten sposĂłb gĹĂłwne zalety produktĂłw KRISPOL â bezpieczeĹstwo, funkcjonalnoĹÄ, energooszczÄdnoĹÄ. W rolÄ tytuĹowego bohatera, wracajÄ cego po dĹugim dniu do domu, wcieliĹ siÄ Ĺukasz Piszczek, Ĺwiatowej klasy piĹkarz, niegdyĹ reprezentant druĹźyny narodowej, dziĹ doĹwiadczony zawodnik Borusii Dortmund. To tu czeka na niego gwarancja spokoju, czyli rodzina, ktĂłra czuje siÄ w domu bezpiecznie nawet, podczas nieobecnoĹci gĹowy rodziny.
RealizacjÄ materiaĹu po raz kolejny zajÄĹa siÄ agencja Baltic Media Group z GdaĹska, ktĂłra wspĂłĹpracuje z Krispol od 2019 roku. DziaĹania digitalowe w Internecie zostaĹy rozplanowane przy wspĂłĹpracy z MaxRoy Agency.
Spot moĹźna obejrzeÄ na kanale Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=kwkBTD13Tw8
KRISPOL
press box