- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz
Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIĹNIOWSKI promujÄ cym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3
Marka WIĹNIOWSKI zostaĹa partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. WkrĂłtce w Internecie pojawi siÄ nowy spot reklamowy zachÄcajÄ cy do wziÄcia udziaĹu w tych sierpniowych zawodach. GĹĂłwnym bohaterem teasera zostaĹ aktor Krzysztof Wieszczek â ambasador projektu Be the Winner marki WiĹniowski znany z zamiĹowania do tego wymagajÄ cego i ekstremalnego sportu.
1,9 km pĹywania, 90 km jazdy na rowerze i 21.1 km biegu â taki morderczy dystans trzeba bÄdzie pokonaÄ na Enea IRONMAN GDYNIA, aby zdobyÄ prestiĹźowy tytuĹ IRONMAN. Imprezy sygnowane logo IRONMAN uwaĹźane sÄ za najbardziej prestiĹźowe wydarzenia triathlonowe na Ĺwiecie, a w kaĹźdym ze startĂłw majÄ cych miejsce w kilkudziesiÄciu krajach bierze kaĹźdorazowo udziaĹ od kilkuset do kilku tysiÄcy zawodnikĂłw. ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 sÄ zawodami wymagajÄ cymi od sportowcĂłw doskonaĹego przygotowania i przeĹamywania wĹasnych barier. To wyczerpujÄ cy dystans, ktĂłrego pokonanie jest powodem do dumy dla wszystkim podporzÄ dkowujÄ cych swoje codzienne Ĺźycie zawodom na dĹugie miesiÄ ce przed startem.
W spocie marki WIĹNIOWSKI promujÄ cym wspĂłĹpracÄ z ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3 wystÄpuje Krzysztof Wieszczek â aktor filmowy i teatralny, szerokiej publicznoĹci znany ze zwyciÄstwa w programie âTaniec z gwiazdamiâ oraz licznych rĂłl w serialach. Taniec to nie jedyna aktywnoĹÄ sportowa, w jakiej aktor Ĺwietnie sobie radzi. W tym roku po raz kolejny wystartuje w zawodach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. Ten trudny i ekstremalny sport wymagajÄ cy nie tylko bardzo dobrego przygotowania fizycznego, ale teĹź mentalnego, jest dla artysty moĹźliwoĹciÄ sprawdzenia swoich siĹ i sportowÄ przygodÄ , do ktĂłrej chce zachÄciÄ innych.
MateriaĹ, ktĂłry bÄdzie emitowany w Internecie, ma zagrzewaÄ do walki i motywowaÄ wszystkich chÄtnych do podjÄcia rywalizacji w ramach Enea IRONMAN GDYNIA 70.3. NiespeĹna minutowy spot prezentuje Krzysztofa Wieszczka rozpoczynajÄ cego swĂłj treningowy poranek. MyĹlÄ c o nadchodzÄ cej rywalizacji, aktor wsiada na rower, wychodzi z domu i za pomÄ cÄ aplikacji Connexoon Access marki Somfy na swoim telefonie zamyka automatycznie bramÄ garaĹźowÄ i wjazdowÄ firmy WIĹNIOWSKI. âJesteĹ gotowy?â â zachÄca do podjÄcia rywalizacji koĹczÄ ce spot hasĹo.
Marka WIĹNIOWSKI od wielu lat angaĹźuje siÄ w rozmaite inicjatywy sportowe â wspĂłĹpraca z reprezentacjÄ Polski w piĹce noĹźnej, obecnoĹÄ na imprezach biegowych czy patronat nad zawodami triathlonowymi to tylko niektĂłre z nich. Wspieranie Enea IRONMAN GDYNIA jest czÄĹciÄ szeroko zakrojonego programu Be The Winner pomagajÄ cego zawodnikom oraz dajÄ cego im motywacjÄ do osiÄ gania jak najlepszych rezultatĂłw i dostarczania kibicom niezapomnianych emocji. Stworzona przez lidera produkcji bram i drzwi strategia ma inspirowaÄ do podejmowania sportowej rywalizacji wszystkich miĹoĹnikĂłw aktywnoĹci fizycznej bez wzglÄdu na wiek i motywacjÄ, dla ktĂłrej mierzÄ siÄ z wĹasnymi sĹaboĹciami.
Spot moĹźna zobaczyÄ tutaj .
WIĹNIOWSKI
press box