- Drzwi wejściowe - jakie elementy chronią nas przed włamaniem?
- Yawal rozszerza ofertę TM 77N o drzwi w trzech wariantach termicznych
- Wkręty do drewna w księdze Rekordów Polski
- Raport "Pompy ciepła przyjazne dla odbiorców i dla systemu elektroenergetycznego"
- Nowe modele opalarek elektrycznych PRIME3: THG21 oraz THG51
Nowe hasło reklamowe Geberit
W dniu 6 kwietnia firma Geberit zorganizowała konferencję prasową na temat wyników finansowych oraz nowości produktowych. Jednak kulminacyjnym punktem spotkania była prezentacja nowego hasła reklamowego do kampanii AquaClean – toalet myjących.
Przedstawiciele firmy określali nowe hasło reklamowe jako wyjątkowo trafne, proste w przekazie, a jednocześnie bardzo zabawne i przykuwające uwagę. Nowe hasło wraz i layoutem pojawi się wkrótce na ścianie szczytowej budynku na ul. Postępu 1. Będzie ono sukcesywnie propagowane i prezentowane w punktach handlowych Partnerów AquaClean w całej Polsce. Mapę Partnerów można znaleźć na nowej stronie i-love-water.pl .
Toaleta myjąca nie jest zupełną nowością w ofercie Geberit, natomiast AquaClean to całkowicie nowa koncepcja sprzedaży. Firma Geberit kieruje swoją ofertę do klienta indywidualnego. Więcej szczegółów w załączonej informacji prasowej.
Geberit Sp. z o.o. www.geberit.com.pl
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY GEBERIT (PRESS BOX){jcomments on}