Nowe salony doĹÄ czyĹy do sieci KRISHOME
Firma KRISPOL, jeden z wiodÄ cych polskich producentĂłw kompletu stolarki dla domu dynamicznie rozwija sieÄ sprzedaĹźy stolarki otworowej i osĹon. To efekt przyjÄtej strategii spĂłĹki skoncentrowanej na tworzeniu salonĂłw oferujÄ cych peĹnÄ obsĹugÄ inwestycji w zakresie stolarki otworowej.
W pierwszym kwartale 2018 roku sieÄ powiÄkszyĹa siÄ o kolejne punkty na mapie salonĂłw KRISHOME â Brameo (Konstancin-Jeziorna), Bramika (Turek), Budmax (PrzemyĹl), Horyzont (Starogard GdaĹski), MM System (ElblÄ g), Radbud (PuĹawy) oraz Domy OszczÄdne (Golub-DobrzyĹ). Wszystkie salony sÄ oznakowanie zgodne z wypracowanymi standardami przy jednoczesnym zachowaniu wĹasnej identyfikacji wizualnej partnera. To ukĹon w stronÄ dobrych, dĹugofalowych relacji.
ZaĹoĹźeniem przyĹwiecajÄ cym firmie KRISPOL podczas projektowania produktu biznesowego, jakim jest KRISHOME, byĹo stworzenie miejsca, w ktĂłrym dostÄpna jest peĹna usĹuga wyposaĹźenia inwestycji w stolarkÄ otworowÄ wraz z profesjonalnym doradztwem, montaĹźem oraz usĹugÄ serwisowo â gwarancyjnÄ .
PomysĹ zostaĹ bardzo dobrze przyjÄty przez obecnych oraz potencjalnych partnerĂłw biznesowych firmy.
– SieÄ salonĂłw KRISHOME to odpowiedĹş KRISPOL na potrzeby konsumenta nowej generacji â ceniÄ cego czas, poszukujÄ cego kompleksowych usĹug dostÄpnych w jednym miejscu i wspartych profesjonalnÄ poradÄ eksperta. Celem, ktĂłry nam przyĹwiecaĹ podczas tworzenia sieci KRISHOME byĹa przede wszystkim chÄÄ zaspokojenia dwĂłch potrzeb. Z jednej strony potrzeby dilera, Ĺźeby zdjÄ Ä z jego barkĂłw koniecznoĹÄ analizowania i organizowania wszystkich dostaw w jednym terminie. A z drugiej potrzebÄ konsumenta, by dostaÄ kompatybilne produkty spĂłjne technologicznie i stylistycznie. Takie holistyczne podejĹcie pozwala nam spojrzeÄ na stolarkÄÂ z nowej perspektywy: nie jak na odrÄbne elementy ukĹadanki, ale sieÄ naczyĹ poĹÄ czonych i wzajemnie powiÄ zanych. Taka wizja jest atrakcyjna takĹźe dla naszych obecnych i przyszĹych partnerĂłw poniewaĹź mogÄ dywersyfikowaÄ wachlarz oferowanych produktĂłw. â tĹumaczy RadosĹaw Gibki, Dyrektor SprzedaĹźy Krajowej, KRISPOL.
KRISPOL stawia nie tylko na rozwĂłj sieci, ale takĹźe na podnoszenie kompetencji pracownikĂłw salonĂłw poprzez cykliczny udziaĹ w szkoleniach m.in. z zakresu sprzedaĹźy kompletu produktĂłw. Aktualne szkolenia przybraĹy formÄ roadshow. OdbyĹy siÄ w piÄciu miastach: SwarzÄdzu, Garwolinie, GrudziÄ dzu, Toruniu i Krakowie. DziÄki temu spotkania odbywajÄ siÄ w niewielkich grupach i majÄ charakter warsztatowy. SĹuĹźÄ przede wszystkim rozwojowi kompetencji miÄkkich w zakresie profesjonalnej obsĹugi klienta, ktĂłra zawsze byĹa waĹźna dla marki KRISPOL.
Â
KRISPOL jest wiodÄ cym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branĹźy ponad 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiÄ zania dla domu i przemysĹu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi wejĹciowe.
KRISPOL
press box