- Szlifierka mimośrodowa PRIME3 TOS21
- MediaMarkt otwiera nowy sklep w Olsztynie - innowacyjna elektronika na wyciągnięcie ręki
- Dach z dachówek cementowych - jakie są kluczowe zalety dla nowoczesnego budownictwa?
- Eksperci MediaMarkt doradzą na Targach Mieszkań i Domów: Technologia dla domu i biura w zasięgu ręki
- Przyssawki Blaupunkt SC2010 oraz SC5010
OKNOPLAST jako jedyna firma z Polski zostaĹ przyjÄty do stowarzyszenia Bundesverband Flachglas
W paĹşdzierniku 2018 roku OKNOPLAST, czoĹowy producent stolarki okiennej PVC w Europie, oficjalnie zostaĹ przyjÄty do niemieckiego Bundesverband Flachglas, czyli Stowarzyszenia ProducentĂłw Szyb Zespolonych. To pierwszy polski producent, ktĂłry zostaĹ czĹonkiem tej prestiĹźowej organizacji.
Stowarzyszenie ProducentĂłw Szyb Zespolonych (Bundesverband Flachglas) powstaĹo w 1987 roku. Obecnie naleĹźy do niego ponad 110 firm czĹonkowskich z okoĹo 220 oddziaĹami. GĹĂłwne biuro znajduje siÄ w Troisdorf, w okolicy niemieckiej Kolonii.  Do najwaĹźniejszych zadaĹ stowarzyszenia naleĹźÄ m.in. standaryzacja jakoĹci produktĂłw, ulepszanie technologii, reprezentacja wspĂłlnych interesĂłw organizacji, a takĹźe dziaĹania public relations i promocja branĹźy.
– Cieszymy siÄ, Ĺźe zostaliĹmy pierwszÄ polskÄ firmÄ docenionÄ przez stowarzyszenie Bundesverband Flachglas, ktĂłre zrzesza pionierĂłw naszej branĹźy. WspĂłĹpraca z organizacjÄ pozwoli nam nie tylko nadal rozwijaÄ siÄ na rynku niemieckim, lecz takĹźe dbaÄ o utrzymanie standardĂłw odnoĹnie produktĂłw oraz wspĂłlnych interesĂłw w caĹej Europie â powiedziaĹ MikoĹaj Placek, Prezes ZarzÄ du Grupy OKNOPLAST.
Na zdj. Jens Eberhard, Szef Rynku Niemieckiego Grupy OKNOPLAST. ĹšrĂłdĹo: materiaĹy OKNOPLAST
OKNOPLAST od lat jest zwiÄ
zany z rynkiem niemieckim
Rynek niemiecki jest dla marki OKNOPLAST szczegĂłlnie waĹźnym obszarem biznesowym. ByĹ to pierwszy kraj zagraniczny, w ktĂłrym firma rozpoczÄĹa sprzedaĹź swoich produktĂłw.
â Kiedy Polska weszĹa do Unii Europejskiej, wiedzieliĹmy, Ĺźe jest to dla nas idealna szansa na rozwĂłj i ekspansjÄ. W pierwszej kolejnoĹci, w 2004 r. zdecydowaliĹmy siÄ na podbĂłj rynku niemieckiego. Od tamtego czasu sukcesywnie budujemy naszÄ pozycjÄ w Niemczech, a dziĹ jest to dla nas jeden z kluczowych regionĂłw â komentuje MikoĹaj Placek, Prezes ZarzÄ du Grupy OKNOPLAST.
Kluczem do sukcesu firmy jest umiejÄtnoĹÄ dopasowania oferty do danego rynku. Niemieccy konsumenci przykĹadajÄ szczegĂłlnÄ uwagÄ do jakoĹci oferowanych produktĂłw, waĹźne sÄ dla nich parametry oraz standardy zwiÄ zane z oknami. OKNOPLAST w ciÄ gu 24 lat dziaĹalnoĹci opracowaĹ ponad 50 innowacyjnych rozwiÄ zaĹ. DziÄki niekonwencjonalnemu myĹleniu firma kreuje trendy w branĹźy okiennej w Polsce i za granicÄ i wyznacza kierunki rozwoju rynku na przestrzeni kolejnych lat.
OKNOPLAST
press box