- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz
OKNOPLAST jedynÄ rozpoznawalnÄ markÄ okien fasadowych wedĹug badania Centrum Analiz BranĹźowych
Jakie marki znajÄ inwestorzy, ktĂłre ostatecznie wybierajÄ i czy chÄtnie polecajÄ innym okna, drzwi i bramy marek, ktĂłre juĹź sami kupili? Centrum Analiz BranĹźowych postanowiĹo sprawdziÄ ktĂłre marki wybierajÄ Polacy najczÄĹciej i najchÄtniej. W TOP 5 znalazĹa siÄ marka OKNOPLAST, jako jedyna reprezentujÄ c kategoriÄ okien fasadowych.
WybĂłr okien, drzwi i bram dla kaĹźdego inwestora to zawsze temat wymagajÄ cy. KaĹźdy musi zmierzyÄ siÄ z wieloma pytaniami dotyczÄ cymi poziomĂłw energooszczÄdnoĹci, zastosowanej technologii czy finalnie budĹźetu jaki moĹźe przeznaczyÄ na zakup. W szeroko pojÄtej branĹźy budowlanej nie do przecenienia sÄ rĂłwnieĹź polecenia. Ufamy poradom, tych, ktĂłrzy przez budowÄ domu czy remont mieszkania sami niedawno przeszli. Tym interesujÄ ce sÄ wyniki badaĹ, ktĂłre przeprowadziĹo niedawno Centrum Analiz BranĹźowych. Celem badania byĹo sprawdzenie, ktĂłre marki inwestorzy indywidualni znajÄ , wybierajÄ i polecajÄ . Respondenci bardzo wyraĹşnie wskazali marki, ktĂłre ceniÄ sobie najbardziej, a sÄ to OKNOPLAST, Fakro, Gerda, Porta i Velux.
âCieszymy siÄ, Ĺźe nasze wszystkie dziaĹania przynoszÄ rezultaty, ktĂłre sobie zakĹadamy. To, Ĺźe inwestorzy indywidualni wybierajÄ i polecajÄ nasze produkty jest potwierdzeniem, Ĺźe nie tylko doceniajÄ nasze produkty pod wzglÄdem najwyĹźszej jakoĹci, technologii i designu, ale rĂłwnieĹź pozytywnie odbierajÄ nasze dziaĹania komunikacyjne. To strategia realizowana od poczÄ tku dziaĹalnoĹci, ktĂłra dziĹ bardzo procentuje.â – podsumowuje Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu w Grupie OKNOPLAST.
Badanie przeprowadzono w styczniu 2020 roku metodÄ CAWI na prĂłbie 1000 inwestorĂłw indywidualnych, osĂłb w wieku 24-65 lat, ktĂłre w ciÄ gu ostatnich 24 miesiÄcy budowaĹy wĹasny dom lub remontowaĹy dom albo mieszkanie.
OKNOPLAST
press box