- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz
OKNOPLAST rusza z kampaniÄ reklamowÄ nowego okna PRISMATIC
OKNOPLAST rozpoczyna kampaniÄ telewizyjnÄ i digitalowÄ dotyczÄ cÄ swojej tegorocznej premiery rynkowej â okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogÄ zobaczyÄ juĹź od 17 czerwca. ZapowiadajÄ one wprowadzenie produktu, ktĂłry w ofercie firmy pojawi siÄ juĹź niebawem.
MateriaĹy stworzono w formie animacji. PokazujÄ one model okna PRISMATIC poprzez detale. IstotnÄ rolÄ w realizacji odgrywajÄ przeszklenie i ĹwiatĹo, ujawniajÄ ce najbardziej niezwykĹe cechy produktu. Odbiorcy majÄ okazjÄ poznaÄ takĹźe najwaĹźniejsze jego atuty, do ktĂłrych naleĹźÄ ekologiczny charakter, korzystny stosunek ceny do jakoĹci, zwiÄkszona ekspozycja na ĹwiatĹo dziÄki specjalnej konstrukcji profili czy geometryczny design. ZarĂłwno nowy wyrĂłb, jak i jego wĹaĹciwoĹci sÄ tu na pierwszym miejscu, skupiajÄ c na sobie blask caĹkiem dosĹownie.
â Kampania ma na celu wzmocnienie wizerunku marki OKNOPLAST jako lidera stolarki okiennej, ktĂłry konsekwentnie realizuje strategiÄ wprowadzania nowych, autorskich systemĂłw. JednoczeĹnie chcemy zasygnalizowaÄ konsumentom, Ĺźe mogÄ spodziewaÄ siÄ w naszej ofercie kolejnego premierowego, godnego uwagi produktu â okna PRISMATIC, ktĂłre w sprzedaĹźy bÄdzie dostÄpne w poĹowie lipca br. â tĹumaczy Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST. â ChoÄ OKNOPLAST ma silnÄ pozycjÄ na rynku krajowym, doskonale zdajemy sobie sprawÄ, Ĺźe naleĹźy umacniaÄ jÄ caĹy czas â nowa kampania jest narzÄdziem, ktĂłre z pewnoĹciÄ w tym pomoĹźe â dodaje.
Okno PRISMATIC zobaczymy na srebrnym ekranie
Kampania bÄdzie skĹadaÄ siÄ ze spotĂłw 8- i 30-sekundowych, ktĂłre pojawiÄ siÄ w wybranych stacjach telewizyjnych oraz na internetowej platformie Player.pl od 17 czerwca do 7 lipca.
Na potrzeby akcji powstaĹa rĂłwnieĹź strona internetowa, na ktĂłrej OKNOPLAST prezentuje gĹĂłwne cechy nowego okna. Zainteresowane osoby mogÄ zostawiÄ tam swĂłj adres e-mailowy, aby otrzymaÄ wiÄcej szczegĂłĹĂłw dotyczÄ cych produktu oraz powiadomienie, gdy tylko zostanie on wprowadzony do sprzedaĹźy.
Nowy spot moĹźna obejrzeÄ tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=-r64dNL4ol0
OKNOPLAST
press box