- Pompy ciepła w już istniejących budynkach - czy to ma sens?
- Budujący i remontujący coraz częściej wybierają zewnętrzne drzwi marki NITUS
- G-U: Pochwyt ze zintegrowanym czytnikiem ekey dLine
- Drużyna sponsorowana przez Aluron została Wicemistrzem Polski 2023/2024
- Okna PVC pod lupą: wszystko, co powinieneś wiedzieć, zanim je zamontujesz
Premiera pierwszego odcinka programu Salonowe Rewolucje marki WIĹNIOWSKI juĹź za nami
Marka WIĹNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek BorowiĹski przez blisko rok zmieniali doĹwiadczenia zakupowe klientĂłw i przeobraĹźali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaĹźy XXI wieku. Teraz efekty ich dziaĹaĹ oraz caĹy proces moĹźna oglÄ daÄ w programie âSalonowe Rewolucjeâ. Pierwszy odcinek dostÄpny jest juĹź na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeĹ oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl .
Premierowy odcinek âSalonowych Rewolucjiâ moĹźna juĹź obejrzeÄ na kanale YouTube marki WIĹNIOWSKI pod adresem: https://youtu.be/nGBqyIshO_8 . Prezentuje on metamorfozÄ sklepu ARTEX z CheĹma, dziÄki ktĂłrej firma zaĹoĹźona w latach 90 przeobraziĹa siÄ w salon sprzedaĹźowy przyszĹoĹci. Nowa przestrzeĹ daje klientom to, czego nie moĹźe daÄ internet czy katalog sprzedaĹźowy: moĹźliwoĹÄ doĹwiadczania.
â Salon sprzedaĹźowy to nie muzeum, przestrzeĹ ekspozycyjna ma ĹźyÄ. Aby oĹmieliÄ klientĂłw, zastosowaliĹmy innowacyjnÄ technikÄ komunikacji produktowej: na produktach lub w ich pobliĹźu zamieszczone zostaĹy informacje nie tylko o kluczowych cechach, np. âJESTEM SMARTâ, ale takĹźe polecenia zachÄcajÄ ce do interakcji, takie jak: âDOTKNIJ MNIEâ, czy âOTWĂRZâ â mĂłwi dr Marek BorowiĹski, Shop Doctor i ekspert marki WIĹNIOWSKI. â Dla klientĂłw waĹźne jest doĹwiadczanie produktĂłw, bo przecieĹź kupujemy zmysĹami â wzrokiem, dotykiem, wÄchem⌠â tĹumaczy BorowiĹski.
Autorska koncepcja komunikacji produktowej zastosowana w ramach projektu Salonowe Rewolucje marki WIĹNIOWSKI zachÄca klienta do odwiedzenia salonu â by mĂłgĹ dotknÄ Ä, wĹÄ czyÄ, otworzyÄ, przesunÄ Ä, zobaczyÄ i przetestowaÄ.
WIĹNIOWSKI Concept â serce projektu
Marka WIĹNIOWSKI w ramach projekt Salonowe Rewolucje stworzyĹa unikalny sposĂłb myĹlenia o produktach: o tym, jak je wĹaĹciwie prezentowaÄ i sprzedawaÄ. NajwaĹźniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIĹNIOWSKI Concept, ktĂłrego ideÄ jest jasna i spĂłjna prezentacja peĹnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeĹ prezentujÄ ca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design systemu Home Inclusive z uĹźyciem technologii smartCONNECTED. ZostaĹa ona zaprojektowana w taki sposĂłb, aby podkreĹlaÄ wyróşniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiÄ zaĹ, ktĂłre realizujÄ koncepcjÄ âsmart domuâ dziÄki moĹźliwoĹci sterowania telefonem lub tabletem.
Jak przeobraziĹ siÄ salon ARTEX â bohater pierwszego odcinka
W wyniku rewolucji wnÄtrze salonu ARTEX zostaĹo uporzÄ dkowane, podzielone wedĹug grup produktowych i wyodrÄbniono w nim dwie czÄĹci: strefÄ sprzedaĹźy i strefÄ konceptu. DziÄki temu klienci oglÄ dajÄ cy ekspozycjÄ nie spotykajÄ siÄ z tymi, ktĂłrzy skĹadajÄ zamĂłwienia â to zapewnia obu tym grupom komfort i spokĂłj. Ponadto, zgodnie z innowacyjnÄ koncepcjÄ komunikacji produktowej marki WIĹNIOWSKI, goĹcie salonu mogÄ tu wszystkiego dotknÄ Ä, wyprĂłbowaÄ i sÄ o tym skutecznie poinformowani. CaĹoĹci dopeĹnia profesjonalnie uĹźyte ĹwiatĹa i stonowane kolory â produkty sÄ eksponowane na tle delikatnych szaroĹci, ktĂłre nie mÄczÄ wzroku i budujÄ przyjazny klimat.
Salonowe Rewolucje â wspĂłĹpraca z ekspertami
Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we wspĂłĹpracy z Shop Doktorem Markiem BorowiĹskim â ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje siÄ on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaĹywania kolorĂłw na konsumentĂłw. Projekty wnÄtrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujÄ cy dla marki WIĹNIOWSKI.
Kolejne odcinki programu âSalonowe Rewolucjeâ bÄdÄ pojawiaĹy siÄ cyklicznie co miesiÄ c na kanale marki WIĹNIOWSKI w serwisie YouTube pod adresem https://www.youtube.com/user/FirmaWISNIOWSKI . Pierwszy odcinek jest juĹź dostÄpny: https://youtu.be/nGBqyIshO_8
Salony sprzedaĹźy, ktĂłre wziÄĹy udziaĹ w projekcie Salonowe Rewolucje:
- P.P.H.U. „Artex” Artur Petla
- P.P.H.U. BOMARD CzesĹaw KÄdziora
- P. H. U. Olbud Straszyn
- JAPI-BUD DUDA Sp.j.
- P.P.H.U. TERMO-DOM Janusz Dudek
- MateriaĹy Budowlane Sp. z o.o.
- F. P. H. U Nowoczesny Dom
- P. H. U. SOTAR Zbigniew Soprych
WiĹniowski â CzoĹowy polski producent bram, okien, drzwi i ogrodzeĹ oraz nowoczesnych rozwiÄ
zaĹ dla domu. Firma z 30-letnim doĹwiadczeniem w branĹźy budowlanej. WIĹNIOWSKI posiada centrum technologiczno-produkcyjne zapewniajÄ
ce jakoĹÄ i najwyĹźsze standardy, a staĹe doskonalenie personelu, produktĂłw i linii technologicznych przyczynia siÄ do powstania produktĂłw na najwyĹźszym poziomie, cenionych w kraju i za granicÄ
.
WIĹNIOWSKI
press box