Produkty marki WIĹNIOWSKI podbiĹy FrancjÄ
ZakoĹczyĹo siÄ najwiÄksze tegoroczne wydarzenie w branĹźy budowlanej w Europie â targi Batimat 2017. MiÄdzy 6 i 10 listopada francuskie centrum wystawiennicze Paris Expo Porte de Versailles staĹo siÄ mekkÄ branĹźy budowlanej. ByĹa to gratka dla wszystkich przedsiÄbiorstw europejskiego i Ĺwiatowego formatu, w tym dla firmy WIĹNIOWSKI.
Batimat to targi z ponad 50-letniÄ tradycjÄ , odbywajÄ ce siÄ co 2 lata i przedstawiajÄ ce najnowsze osiÄ gniÄcia i innowacje w dziedzinie budownictwa, stolarki i wyposaĹźenia wnÄtrz. Na stoisku firmy WIĹNIOWSKI, zwiedzajÄ cy mogli zapoznaÄ siÄ z produktami zarĂłwno dla klientĂłw indywidualnych jak i dla przemysĹu. Produkty marki spotkaĹy siÄ z uznaniem reprezentantĂłw branĹźy i goĹci odwiedzajÄ cych imprezÄ, imponujÄ c unikalnymi rozwiÄ zaniami technologicznymi i atrakcyjnym designem.
âNasze produkty zostaĹy przyjÄte na targach bardzo pozytywnie. Rynek francuski jest doĹÄ specyficzny i jak kaĹźdy ma swoje charakterystyczne potrzeby. PrzygotowujÄ c siÄ do wystawy staraliĹmy siÄ do tych wymagaĹ dostosowaÄ, wybierajÄ c produkty na najwyĹźszym poziomie wzornictwa i funkcjonalnoĹci. Targi byĹy doskonaĹÄ platformÄ do wymiany doĹwiadczeĹ i opinii na ich temat, dziÄki czemu bÄdziemy mogli je udoskonalaÄ.â – podsumowuje PaweĹ Cymorek, Dyrektor SprzedaĹźy Europa Zachodnia firmy WIĹNIOWSKI.
WIĹNIOWSKI przede wszystkim promowaĹ system Home Inclusive czyli kolekcjÄ bram garaĹźowych, drzwi i ogrodzeĹ, cechujÄ cÄ siÄ wyjÄ tkowo spĂłjnÄ liniÄ stylistycznÄ . Jednolity design w domowej przestrzeni uĹźytkowej zostaĹ juĹź doceniony na mediolaĹskich targach MADE expo, jednak kolekcja Home Inclusive to wiÄcej niĹź tylko wyglÄ d. Znajduje siÄ w niej miÄdzy innymi flagowy produkt firmy, brama PRIME, oferujÄ ca najwyĹźszej klasy bezpieczeĹstwo jak i parametry termoizolacyjne. W skĹad kolekcji wchodzÄ rĂłwnieĹź nowoczesne drzwi CREO â skupiajÄ ce w sobie piÄkno, komfort i bezpieczeĹstwo. Poza tym, WIĹNIOWSKI pokazaĹ rĂłwnieĹź swoje rozwiÄ zania renowacyjne, RenoSystem i bramÄ UniPro Nano, umoĹźliwiajÄ ce montaĹź nowoczesnych i estetycznych bram nawet w starych, pozornie niedostosowanych do tego budynkach. W prezentowanej ofercie firmy nie zabrakĹo takĹźe produktĂłw dedykowanych dla przemysĹu i budownictwa publicznego, czyli solidnych ogrodzeĹ, bram przemysĹowych oraz drzwi stalowych i aluminiowych â wszystko to w ciekawym wzornictwie i wielu wariantach wykoĹczeniowych. Wreszcie WIĹNIOWSKI zaprezentowaĹ rĂłwnieĹź produkty dla domu inteligentnego, powstaĹe dziÄki wspĂłĹpracy z francuskÄ firmÄ Somfy, czyli system smartCONNECTED wraz z napÄdem garaĹźowym Metro IO i sterownikiem Ri-Co.
Oferta firmy roĹnie z roku na rok, wraz z jej konkurencyjnoĹciÄ na rynkach europejskich. UdziaĹ w imprezie byĹ prawdziwÄ inspiracjÄ dla wszystkich jej uczestnikĂłw, mogÄ cych ĹledziÄ najnowsze trendy i znaleĹşÄ olbrzymiÄ motywacjÄ do dalszego rozwoju.
WIĹNIOWSKI
(press box)