- Pergola w niewielkim, miejskim ogródku? Postaw na MB-OPENSKY 120 od Aluprof
- PROCURAL zaprasza na XIV Kongres Stolarki Polskiej
- Jakie są kluczowe czynniki wpływające na jakość dachówek ceramicznych?
- Napęd HS ePOWER - najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
- Pergola: jak stworzyć harmonijne przedłużenie domu?
RuszyĹa VI edycja kampanii DOBRY MONTAĹť
RuszyĹa kolejna edycja kampanii DOBRY MONTAĹť, ktĂłra ma na celu szerzenie wiedzy na temat dobrego montaĹźu, propagowania edukacji w zawodzie montera stolarki budowlanej oraz promocji innowacyjnych rozwiÄ zaĹ montaĹźowych i produkcyjnych.
Dynamiczny rozwĂłj technologii prowadzi do daleko idÄ cych modyfikacji i doskonalenia produktĂłw. To z kolei wymaga od wykonawcĂłw systematycznej aktualizacji wiedzy na temat najnowszych rozwiÄ zaĹ produktowych oraz innowacyjnych technik montaĹźu, ale rĂłwnieĹź aktualnie obowiÄ zujÄ cych norm. Dlatego ZwiÄ zek Polskie Okna i Drzwi, wraz z partnerami akcji uruchamia kolejnÄ edycjÄ kampanii DOBRY MONTAĹť, ktĂłrej jednym z celĂłw jest podnoszenie kwalifikacji i wiedzy monterĂłw stolarki budowlanej.
Dobry produkt tylko z DOBRYM MONTAĹťEM
Dobry montaĹź jest tak samo waĹźny jak dobry produkt i wie o tym kaĹźdy kto postawiĹ na profesjonalne usĹugi. Brak wiedzy o produkcie, bĹÄdy montaĹźowe czy niska jakoĹÄ akcesoriĂłw montaĹźowych, ma wpĹyw na utratÄ wĹaĹciwoĹci produktu, a przede wszystkim na wzrost kosztĂłw ich eksploatacji. Ostatecznie klienci tracÄ pieniÄ dze, a producenci i firmy montujÄ ce wyroby stolarki, tracÄ zaufanie swoich klientĂłw. I tu koĹo siÄ zamyka, dlatego inwestycja w wysokiej jakoĹci produkt ma sens tylko wtedy, kiedy zadbamy o jego wĹaĹciwy montaĹź. Edukacja branĹźowa to kluczowy element strategii ZwiÄ zku POiD, a DOBRY MONTAĹť to istotny projekt spoĹeczny, waĹźny dla caĹej branĹźy budowlanej. Jedno z gĹĂłwnych zaĹoĹźeĹ jest edukacja ekip montaĹźowych w kwestii poprawnego montaĹźu stolarki oraz wsparcie przyszĹego rynku usĹug montaĹźowych. To takĹźe edukacja klientĂłw detalicznych, ktĂłrzy inwestujÄ c w wysokiej jakoĹci produkty nie powinni ponosiÄ dodatkowych kosztĂłw wynikajÄ cych z ich niewĹaĹciwej instalacji â mĂłwi PaweĹ WrĂłblewski, dyrektor zarzÄ dzajÄ cy w POiD ZwiÄ zek Polskie Okna i Drzwi.
DOBRY MONTAĹť wspiera profesjonalistĂłw
DOBRY MONTAĹť to takĹźe dziaĹania wspierajÄ ce profesjonalistĂłw. Na stronie internetowej znajduje siÄ wyszukiwarka polecanych punktĂłw dystrybucji, oferujÄ cych sprzedaĹź oraz montaĹź wyrobĂłw stolarki budowlanej (https://dobrymontaz.com/monterzy/). W wyszukiwarce znajdujÄ siÄ tylko i wyĹÄ cznie firmy rekomendowane, czyli takie, ktĂłrych wiedza produktowa oraz umiejÄtnoĹci ekip montaĹźowych zostaĹa potwierdzona przez producentĂłw zrzeszonych w ZwiÄ zku POiD. Â
Dodatkowo w wyszukiwarce wyróşnione sÄ „Dobre firmy”, czyli punkty dystrybucji, cieszÄ ce siÄ najlepszÄ opiniÄ i najwiÄkszym zaufaniem partnerĂłw kampanii.
Aby znaleĹşÄ siÄ w wyszukiwarce, wystarczy skontaktowaÄ siÄ z producentem, ktĂłry zgĹaszajÄ c danego dystrybutora potwierdzi jego kompetencje. Wpisanie na listÄ firm rekomendowanych, oprĂłcz polecenia wiÄ ĹźÄ siÄ z moĹźliwoĹciÄ posĹugiwania siÄ logo akcji DOBRY MONTAĹť oraz wykorzystania materiaĹĂłw promocyjnych, ktĂłre pozwolÄ wyróşniÄ siÄ rekomendowanym firmom na rynku lokalnym.
DOBRY MONTAĹť od podstaw
W ramach kampanii, przy zaangaĹźowaniu partnerĂłw akcji, realizowana jest m.in. wspĂłĹpraca ze szkoĹami branĹźowymi, gdzie funkcjonujÄ klasy patronackie âDOBRY MONTAĹťâ. Ich uczniowie, podczas szkoleĹ i wyjazdĂłw dydaktycznych organizowanych przez partnerĂłw zdobywajÄ praktycznÄ wiedzÄ na temat prawidĹowego montaĹźu wyrobĂłw stolarki budowlanej.
ZwiÄ zek POiD przygotowaĹ program wsparcia naboru do szkóŠbranĹźowych, ktĂłre od wrzeĹnia 2019 planujÄ rozpoczÄcie ksztaĹcenia w nowym zawodzie. W ramach programu, POiD zaprasza firmy z branĹźy stolarki budowlanej do lokalnej wspĂłĹpracy z placĂłwkami szkolnymi i do zaangaĹźowania siÄ w rekrutacjÄ. ZwiÄ zek POiD aktualizuje takĹźe listÄ szkĂłĹ, ktĂłre planujÄ rozpoczÄcie ksztaĹcenia w zawodzie âmonter stolarki budowlanejâ i kontaktuje siÄ z organami prowadzÄ cymi placĂłwek szkolnych, informujÄ c je o programie wsparcia â komentuje PaweĹ WrĂłblewski.
Razem dla branĹźy
Akcja edukacyjna DOBRY MONTAĹť naleĹźy do tych, ktĂłre konsolidujÄ na co dzieĹ konkurujÄ ce firmy jednym, wspĂłlnym celem podnoszenia standardĂłw, poprzez udoskonalanie produktĂłw i usĹug. Wszystkie poprzednie edycje prowadzone byĹy przy udziale PartnerĂłw, wiodÄ ce marki, ktĂłre wspieraĹy akcjÄ swojÄ wiedzÄ merytorycznÄ , udostÄpniaĹy swoje zaplecza szkoleniowe oraz kadrÄ ekspertĂłw. RĂłwnieĹź do tej edycji zapraszamy firmy, ktĂłre chcÄ mieÄ swĂłj udziaĹ w tworzeniu nowej jakoĹci w zakresie usĹug zwiÄ zanych ze stolarka budowlanÄ â podsumowuje PaweĹ WrĂłblewski, koordynator akcji DOBRY MONTAĹť
Kampanii towarzyszÄ patroni medialni i merytoryczni: Instytut Techniki Budowlanej i Polskie Stowarzyszenie Dekarzy. Patronat honorowy nad inicjatywÄ sprawuje Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju.