- Pergola w niewielkim, miejskim ogródku? Postaw na MB-OPENSKY 120 od Aluprof
- PROCURAL zaprasza na XIV Kongres Stolarki Polskiej
- Jakie są kluczowe czynniki wpływające na jakość dachówek ceramicznych?
- Napęd HS ePOWER - najważniejsze jest niewidoczne dla oczu
- Pergola: jak stworzyć harmonijne przedłużenie domu?
SieÄ KRISHOME liczy zyski
Stawianie czoĹa branĹźowym wyzwaniom jest duĹźo Ĺatwiejsze w oparciu o solidnÄ rekomendacjÄ producenta. Firmy doĹÄ czajÄ ce do sieci KRISHOME notujÄ spore wzrosty.
Tendencje rynkowe
BranĹźa stolarki okiennej przeĹźywa rewolucjÄ internetowÄ . DziĹ, wedĹug badaĹ, aĹź 69,6 % inwestorĂłw do 39 roku Ĺźycia â informacji o szeroko rozumianych materiaĹach budowlanych szuka w internecie. RĂłwnie waĹźnym ĹşrĂłdĹem informacji sÄ eksperci w salonie sprzedaĹźy. DziĹ inwestor stawia na zakup scentralizowany â coraz czÄĹciej decyzjÄ o zakupie okien, bram, drzwi i osĹon podejmujÄ c w jednym miejscu. â Obserwujemy dynamikÄ wzrostu udziaĹu zamĂłwieĹ kompletu stolarki. Rok do roku notujemy ponad 30-procentowy wzrost. Polacy chcÄ kompleksowej obsĹugi i cieszy nas, Ĺźe moĹźemy ten sektor tak dynamicznie wspĂłĹtworzyÄ â komentuje RadosĹaw Gibki, Dyrektor SprzedaĹźy Krajowej firmy KRISPOL.
RozwĂłj sieci
Liczba aktywnych kooperantĂłw KRISHOME wciÄ Ĺź roĹnie. Od 2018 roku, kiedy firma KRISPOL oficjalnie ogĹosiĹa nowy projekt, sieÄ zanotowaĹa 40 procentowy wzrost. â Liczby sÄ waĹźne, ale dla nas bardziej istotne jest to, Ĺźe doĹÄ czajÄ cy do sieci KRISHOME to wyjadacze lokalnych rynkĂłw, firmy z doĹwiadczeniem i zaufaniem budowanym wĹrĂłd klientĂłw w danym rejonie od wielu lat, czasem juĹź nawet pokoleĹ. To pokazuje, Ĺźe spĂłjnÄ koncepcjÄ i naszÄ wizjÄ marketingowÄ rekomendujÄ ludzie, ktĂłrzy o biznesie mogÄ wiele powiedzieÄ, to jest nasz powĂłd do dumy i Ĺwietne Ĺrodowisko do wspĂłlnego synergicznego rozwoju â dodaje RadosĹaw Gibki.
Jeden z flagowych salonĂłw â Megabud z GdaĹska z powodzeniem odnosi sukcesy na lokalnym rynku. â Nie wystarczy dobry produkt, dziĹ na proces sprzedaĹźy i obsĹugi klienta trzeba spojrzeÄ szerzej. Naszym priorytetem jest dostarczyÄ inwestorowi, jak najwiÄcej informacji. Chcemy, by kupujÄ c w salonie Megabud klienci byli Ĺwiadomi czego oczekujÄ od swojej inwestycji i ich potrzeby zostaĹy zaspokojone â od wstÄpnej rozmowy z doradcÄ techniczno-handlowym, po prawidĹowy montaĹź na budowie, kaĹźdy etap ma kluczowe znaczenie. W mojej opinii to wĹaĹnie takie podejĹcie daje stabilizacjÄ biznesowÄ i efektywnoĹÄ â MichaĹ Michnowicz â wĹaĹciciel salonu z GdaĹska. WĹaĹciciele salonu Prestige House w GrabĂłwce pod BiaĹymstokiem dodajÄ , Ĺźe sporÄ wagÄ odgrywa rĂłwnieĹź wsparcie w postaci szkoleĹ, ktĂłre zapewnia producent â MoĹźliwoĹÄ staĹego rozwoju â zarĂłwno kompetencji naszych montaĹźystĂłw, jak i zespoĹu handlowego, to waĹźny element strategii budowania pozycji lidera, ale teĹź eksperta na lokalnym rynku â komentuje RafaĹ Siwy. Paulina Witkowska wĹaĹcicielka salonu WW Okna dodaje rĂłwnieĹź, Ĺźe dla inwestorĂłw atutem jest elastycznoĹÄ i komplementarnoĹÄ oferty. â ElastycznoĹÄ ofertowa, ĹciĹlej moĹźliwoĹÄ ĹÄ czenia w obrÄbie jednego zlecenia róşnych rozwiÄ zaĹ z zakresu stolarki, pozwala nam przygotowywaÄ konkurencyjne oferty, na ktĂłre tak liczÄ budujÄ cy.
Plany na przyszĹoĹÄ
Firma KRISPOL zapowiada, Ĺźe koncept bÄdzie nieustannie siÄ rozwijaĹ. JuĹź w najbliĹźszym miesiÄ cu na mapie pojawiÄ siÄ kolejne pomaraĹczowe punkty. â Nasz salon doĹÄ czyĹ do sieci jako jeden z pierwszych i z perspektywy czasu uwaĹźamy, Ĺźe byĹa to Ĺwietna decyzja. Kompetencje i doĹwiadczenie w poĹÄ czeniu z Ĺwietnie prowadzonymi dziaĹaniami promocyjnymi, w ktĂłrych wspiera nas producent, zaowocowaĹy satysfakcjonujÄ cymi wynikami â rekomenduje Waldemar KrysiĹski, wĹaĹciciel salonu KRISTECH z InowrocĹawia.
Zobacz film promujÄ cy sieÄ salonĂłw KRISHOME: https://www.youtube.com/watch?v=yveA3wo98EQ&t=1s
KRISPOL
press box