smartCONNECTED i Home Inclusive 2.0 z nagrodÄ TOPBuilder 2018
Kolejny raz produkty marki WIĹNIOWSKI zostaĹy docenione przez kapituĹÄ konkursu TOPBuilder 2018 organizowanego przez miesiÄcznik Builder. Tym razem to technologia inteligentna smartCONNECTED i kolekcja Home Inclusive 2.0 zdobyĹy uznanie branĹźy budowlanej.
TopBuilder to jedna z najbardziej cenionych nagrĂłd na polskim rynku budowlanym. KapituĹa konkursu nagradza tÄ wyjÄ tkowÄ statuetkÄ tylko i wyĹÄ cznie produkty i rozwiÄ zania budowlane najwyĹźszej jakoĹci oraz tylko te realizacje, w ktĂłrych zastosowano najnowoczeĹniejsze rozwiÄ zania technologiczne, architektoniczne, konstrukcyjne i materiaĹowe. Nagradzane sÄ takĹźe produkty IT majÄ ce zastosowanie w architekturze i budownictwie.
Nie mamy wÄ tpliwoĹci, Ĺźe technologia smartCONNECTED i kolekcja Home Inclusive 2.0 idealnie wpisujÄ siÄ w te wysokie oczekiwania rynku. DziÄki smartCONNECTED, korzystajÄ c z moĹźliwoĹci geolokalizacji, klienci mogÄ zdalnie sterowaÄ bramami i drzwiami swojego domu. Co wiÄcej, za pomocÄ algorytmĂłw inteligentny dom sam potrafi zapamiÄtaÄ tryb Ĺźycia jego mieszkaĹcĂłw i myĹleÄ za nich o wykonaniu podstawowych czynnoĹci, jak uruchomienie alarmu lub czujnika ruchu, czy teĹź otwarciu bramy na chwilÄ przed dojazdem do posesji. Kolekcja Home Inclusive 2.0 to wyjÄ tkowe na rynku poĹÄ czenie bramy, drzwi wejĹciowych i ogrodzenia w jednej linii stylistycznej. Inspirowana ona byĹa nowoczesnym podejĹciem do projektowania i pietyzmem wzorniczym. DziÄki temu klienci zyskali zupeĹnie nowe moĹźliwoĹci designerskie i kolorystyczne dopasowane do ich domu. Obecnie klienci mogÄ wybieraÄ spoĹrĂłd specjalnie stworzonych zestawĂłw bram, drzwi i ogrodzeĹ w 16 unikatowych kolorach strukturalnych, majÄ c pewnoĹÄ, Ĺźe podkreĹlÄ one charakter domu i otoczenia.
Uroczyste wrÄczenie nagrĂłd X edycji konkursu miaĹo miejsce 27 marca 2018 roku w Warszawie podczas Gali TopBuilder 2018.
Od wielu lat kreujemy trendy w architekturze. Nie boimy siÄ nowatorskich rozwiÄ zaĹ, odwaĹźnie eksperymentujemy i sĹuchamy gĹosu naszych klientĂłw. Jak widaÄ, te starania przynoszÄ wymierne efekty. Kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie, a takĹźe idea smartCONNECTED to nasze rynkowe wyróşniki. DziÄki nim nowoczesna technologia inteligentnego domu poĹÄ czyĹa siÄ z unikatowym designem, a w wielu domach naszych klientĂłw zagoĹciĹy komfort i bezpieczeĹstwo â podkreĹla Katarzyna Ĺwiderska â dyrektor marketingu firmy WIĹNIOWSKI.
WIĹNIOWSKI
press box