Ĺukasz Piszczek i KRISPOL w kampanii telewizyjnej „Gwarancja spokoju”
KRISPOL, wiodÄ cy polski producent bram, okien i rolet rusza z ogĂłlnopolskÄ kampaniÄ promocyjnÄ z udziaĹem Ĺukasza Piszczka Ambasadora marki, a na co dzieĹ zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Komunikacja skierowana jest do osĂłb stojÄ cych przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont. Kampania oparta jest na pomyĹle âGwarancja spokoju podczas budowy domu? KaĹźdy by chciaĹâ i utrzymana w humorystycznym tonie. Kampania wizerunkowa ma na celu zwiÄkszenie rozpoznawalnoĹci marki KRISPOL wĹrĂłd konsumentĂłw, a takĹźe umocnienie jej wizerunku jako producenta wysokiej jakoĹci segmentowych bram garaĹźowych, okien, rolet i drzwi wejĹciowych.
Aktualna kampania, to jeden z elementĂłw konsekwentnie prowadzonej przez producenta strategii dostarczania kompletu stolarki dla domu. Zakup premiowany jest zestawem korzyĹci dla indywidualnego inwestora, m.in. szybszym wyborem i fachowÄ poradÄ w salonie firmowym, jednolitÄ kolorystykÄ wszystkich produktĂłw, skutecznym systemem gwarancyjno â serwisowym, czy dostawÄ i montaĹźem w tym samym terminie. To mocne strony oferty KRISPOL, ktĂłre zapewniajÄ gwarancjÄ spokoju podczas budowy lub remontu domu.
KampaniÄ poprzedziĹa emisja teasera âKogo spotka Ĺukasz?â na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. PiĹkarz zaprosiĹ swoich fanĂłw do wziÄcia udziaĹu w konkursie polegajÄ cym na napisaniu dalszej czÄĹci historii. WĹrĂłd komentarzy pojawiĹo siÄ wiele kreatywnych pomysĹĂłw oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.
Kampania âGwarancja spokojuâ rozpocznie siÄ intensywnÄ promocjÄ w telewizji, nastÄpnie przeniesie siÄ w kanaĹy VOD, wspierane przez dziaĹania w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonĂłw KRISPOL.
– To jedno z wielu dziaĹaĹ marketingowych, wspierajÄ
cych dziaĹalnoĹÄ PartnerĂłw Handlowych KRISPOL. ZdecydowaliĹmy siÄ zintensyfikowaÄ naszÄ
obecnoĹÄ w mediach
w tym momencie roku, w ktĂłrym zapada wiele waĹźnych decyzji zakupowych â podkreĹla Grzegorz Ratajczak, Dyrektor Wykonawczy KRISPOL.
Kampania 360 stopni zostaĹa przygotowana we wspĂłĹpracy z agencjami:
Chapter1 i Papert Pictures â kreacja i produkcja; Media Concept â planowanie i zakup mediĂłw; Sprawny Marketing i socialnet â dziaĹania w Internecie.
PeĹnÄ wersjÄ spotu reklamowego moĹźna zobaczyÄ tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=lckujnH0nag
Strona internetowa utworzona na potrzeby kampanii: http://krispol.pl/gwarancja-spokoju/
KRISPOL jest wiodÄ
cym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branĹźy budowlanej od 25 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiÄ
zania dla domu i przemysĹu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.
KRISPOL
press box