- Dom szeroko otwarty na naturę - drzwi składano-przesuwne Schüco AS FD 90.HI
- ZAPROSZENIE- 12 czerwca 2025 r., XIII Kongres PORT PC
- Smartfony IIIF150 - pancerne, ale zachwycające i funkcjonalne. Poznaj serię B
- Rozwiązania antypaniczne na drodze ewakuacyjnej
- Rewolucja na parkingach nieruchomości biurowych. Nowe regulacje pod lupą ekspertów Adgar Poland
WIĹNIOWSKI nagrodzony za innowacyjne rozwiÄ zania branĹźy stolarki
Wybrano najlepsze produkty branĹźy stolarki. Wyróşnienia z rÄ k przedstawicieli Informatora BranĹźowego Stolarka VIP powÄdrowaĹy do dwĂłch produktĂłw marki WIĹNIOWSKI. Nagrodzone zostaĹy automatyczne drzwi tarasowe podnoszone-przesuwne HS oraz kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie.
Od poczÄ tku dziaĹalnoĹci rozwĂłj i innowacyjnoĹÄ sÄ dla firmy WIĹNIOWSKI kwestiami kluczowymi. To dziÄki nim udaĹo siÄ wypracowaÄ renomÄ i markÄ, ktĂłra dziĹ jednoznacznie kojarzy siÄ z najwyĹźszÄ jakoĹciÄ i solidnoĹciÄ . O sile marki ĹwiadczÄ takĹźe liczne nagrody. Tym razem tytuĹ Innowacyjne RozwiÄ zania BranĹźy Stolarki, uzyskaĹy dwa produkty marki WIĹNIOWSKI. Pierwszym z nich sÄ automatyczne, podnoszono-przesuwne drzwi tarasowe HS. DziÄki dodaniu do nich napÄdu i to w wersji io, moĹźemy wĹÄ czyÄ go w Ĺwiat inteligentnych technologii smartCONNECTED. Jury doceniĹo funkcjonalnoĹÄ i ponadczasowoĹÄ tego rozwiÄ zania. Drzwi te idealnie sprawdzajÄ siÄ w budynkach jednorodzinnych, apartamentach lub hotelach. Dodatkowo, zastosowanie niskiego progu znaczÄ co wpĹywa na komfort uĹźytkowania i stanowi idealne rozwiÄ zanie dla osĂłb majÄ cych problemy z poruszaniem siÄ. Drugim nagrodzonym produktem jest najnowsza kolekcja Home Inclusive 2.0, czyli bramy, drzwi i ogrodzenia w jednym designie i to w 16 wyjÄ tkowych, strukturalnych barwach. Ta kolekcja ĹÄ czy przede wszystkim cechy projektowania zorientowanego na spĂłjnoĹÄ przestrzeni. Inspiruje, tworzy oraz wyznacza trendy, ktĂłrych design oparty jest o niepowtarzalny, jednolity wyglÄ d. Najnowsze wyróşnienie to tylko potwierdzenie wysokiej jakoĹci produktĂłw, konkurencyjnoĹci i walorĂłw uĹźytkowych tej marki.
âCieszymy siÄ, Ĺźe proponowane przez nas rozwiÄ zania pozwalajÄ nie tylko speĹniaÄ oczekiwania inwestorĂłw, ale rĂłwnieĹź uczestniczyÄ w wyznaczaniu rynkowych trendĂłw i kreowaniu otaczajÄ cej nas rzeczywistoĹci. JuĹź na etapie projektowania, niezaleĹźnie od rodzaju produktu nad ktĂłrym pracujemy, pozostajemy wierni dobrej praktyce projektowej i wartoĹciom takim jak spĂłjnoĹÄ i innowacyjnoĹÄ â podkreĹla Katarzyna Ĺwiderska – dyrektor marketingu firmy WIĹNIOWSKI.
WIĹNIOWSKI
press box