WIĹNIOWSKI Oficjalnym Partnerem FC Girondins de Bordeaux
Firma WIĹNIOWSKI â czoĹowy, polski producent bram, drzwi i ogrodzeĹ, zostaĹ oficjalnym partnerem francuskiego klubu piĹkarskiego FC Girondins de Bordeaux. Kontrakt to efekt wsparcia rozwoju sieci dystrybucji na rynku francuskim i krok do popularyzacji marki w tym regionie Europy.
6 grudnia br. w malowniczym Bordeaux zawarta zostaĹa umowa sponsorska pomiÄdzy WIĹNIOWSKI a FC Girondins de Bordeaux. Podpisy pod niÄ zĹoĹźyli: Andrzej WiĹniowski â wĹaĹciciel marki WIĹNIOWSKI oraz StĂŠphane Martin â prezes klubu FC Girondins de Bordeaux. WspĂłĹpraca obowiÄ zywaĹa bÄdzie do koĹca sezonu 2018/2019, czyli do czerwca 2019.
Logotyp polskiego producenta widoczny bÄdzie miÄdzy innymi na lewym rÄkawie na koszulkach zawodnikĂłw, na bandach podczas meczĂłw na stadionie MATMUT Atlantique czy w klubowych obiektach treningowych Le Haillan. DziÄki statusowi oficjalnego partnera klubu marka WIĹNIOWSKI zyskaĹa wyĹÄ cznoĹÄ branĹźowÄ wĹrĂłd sponsorĂłw tego francuskiego klubu. Do jej dyspozycji sÄ rĂłwnieĹź obiekty klubowe oraz piĹkarze.
– WspĂłĹpraca z tak znanÄ druĹźynÄ to dla naszej marki ogromny zaszczyt i obiecujÄ cy projekt biznesowy. Od kilku lat jako marka komunikujemy siÄ z rynkiem za pomocÄ projektĂłw sportowych, po polskich przyszedĹ czas na europejskie realizacje. To pierwsza z nich. Dla nas to waĹźny krok na drodze do pozycjonowania marki na wymagajÄ cym rynku francuskim, szczegĂłlnie w tym strategicznym regionie handlowym. Girondin de Bordeaux to marka sama w sobie, klub od lat ma bardzo wysokÄ pozycjÄ i cieszy siÄ ogromnym szacunkiem. To synonim fair play i wysokiej jakoĹci. To wartoĹci wpisane rĂłwnieĹź w filozofiÄ naszej marki â podkreĹla Katarzyna Ĺwiderska, dyrektor marketingu firmy WIĹNIOWSKI. â Klub ma konotacje polskie, to tu trenowaĹ Grzegorz Krychowiak, w obecnym pierwszym skĹadzie gra Igor Lewczuk, do niedawna zawodnik Legii Warszawa â dodaje.
Dlaczego Girondins de Bordeaux?
To nie pierwsza wspĂłĹpraca polskiego producenta z francuskimi markami. Firma od lat kooperuje z dostawcami komponentĂłw i automatyki dziaĹajÄ cymi we Francji. W roku 2016 rozpoczÄĹa unikatowy w branĹźy projekt co-brandingowy z producentem automatyki domowej Somfy. Jego efektem staĹ siÄ ultranowoczesny napÄd METRO, a w tym roku takĹźe system inteligentnej technologii smartCONNECTED. WspĂłĹpraca z francuskim klubem piĹkarskim z pewnoĹciÄ przyniesie rĂłwnie spektakularne efekty. Girondins de Bordeaux to jeden z najbardziej znanych piĹkarskich klubĂłw francuskich. ZaĹoĹźony w 1881 roku od 1945 roku z sukcesami startuje w rozgrywkach Ligue 1. Klub szeĹciokrotnie siÄgaĹ po mistrzostwo Francji i dziewiÄciokrotnie po wicemistrzostwo tego kraju.   Â
WIĹNIOWSKI
(press box)