- PGE podpisała List Intencyjny w sprawie zielonej energii dla Rzeszowa
- Premiera najnowszego albumu trendów Aluprof. AluBook "Designing Tomorrow" już do pobrania
- Wavin Tigris PPR - nowy system w portfolio Wavin
- Nowoczesna elektronika w sercu Jabłonny - MediaMarkt zaprasza na otwarcie nowego sklepu
- Aluron rozpoczyna akcję skierowaną do producentów - ATF 50 EasyStart
WIĹNIOWSKI otwiera serca na pomaganie… serduszkom
4 wrzeĹnia odbyĹa siÄ konferencja prasowa dotyczÄ ca akcji „Razem ratujmy maĹe serduszka”, ktĂłrej inicjatorem i organizatorem jest ?rma WIĹNIOWSKI. Tym razem celem akcji jest niesienie pomocy maĹym pacjentom Kliniki Kardiochirurgii DzieciÄcej w Krakowie poprzez wsparcie fundacji ScholaCordis. Patronat medialny nad akcja objÄĹo radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik Sadecki.
âRazem ratujmy maĹe serduszkaâ to najnowsza akcja w ramach SpoĹecznej OdpowiedzialnoĹci Biznesu firmy WIĹNIOWSKI. WspĂłlnie z Partnerami Handlowymi firma doĹoĹźy wszelkich staraĹ, aby zebraÄ jak najwiÄkszÄ iloĹÄ ĹrodkĂłw na wsparcie Kliniki Kardiochirurgii DzieciÄcej w Krakowie, gdzie codziennie toczy siÄ walka o Ĺźycie maĹych pacjentĂłw. NiektĂłre z nich moĹźna byĹoby z pewnoĹciÄ okreĹliÄ mianem cudu. O samej idei akcji, o potrzebach fundacji oraz o koniecznoĹci wspierania tych inicjatyw dyskutowano podczas poniedziaĹkowej konferencji prasowej w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria. O wyzwaniach, zebranym uczestnikom konferencji opowiadali: Krystyna Baran – prezes firmy WIĹNIOWSKI, Katarzyna Ĺwiderska â dyrektor marketingu firmy WISNIOWSKI i profesor Janusz Skalski â kierownik Kliniki Kardiochirurgii DzieciÄcej IP UJ CM – ambasador akcji. Spotkanie poprowadziĹ dziennikarz Filip Chajzer.
âFirma WIĹNIOWSKI istnieje od 28 lat. Od samego poczÄ tku wspiera róşne, waĹźne inicjatywy. Tym razem chcemy umoĹźliwiÄ utrzymanie standardĂłw leczenia i jednoczeĹnie wspieraÄ rozwĂłj Kliniki Kardiochirurgii DzieciÄcej, na co niezbÄdne jest ciÄ gĹe wzbogacanie sprzÄtowe oddziaĹu. To wymaga ogromnych nakĹadĂłw finansowych. Dlatego zainicjowaliĹmy tÄ akcjÄ i zachÄcamy do przyĹÄ czenia siÄ do niej. Wierzymy, Ĺźe wspĂłlne dziaĹania pozwolÄ na bardziej skutecznÄ realizacjÄ celu, a co za tym idzie wiÄcej uratowanych dzieciÄcych serduszek.â â podkreĹla Krystyna Baran prezes firmy WIĹNIOWSKI.
Z mocÄ i determinacjÄ firma WIĹNIOWSKI wkracza w jesienny czas, inspirujÄ c do dziaĹania coraz szersze grono odbiorcĂłw, w tym rĂłwnieĹź swoich klientĂłw i partnerĂłw handlowych. SkĹoniÄ do tego ma atrakcyjna promocja, w ramach ktĂłrej zyskajÄ jedni i drudzy, a kaĹźdy z pewnoĹciÄ odczuje satysfakcjÄ z niesienia pomocy dzieciom. W ofercie promocyjnej klienci mogÄ skorzystaÄ ze specjalnych warunkĂłw zakupu bram, drzwi i ogrodzeĹ marki WIĹNIOWSKI w wersji smartCONNECTED. DziÄki temu nowoczesna technologia Inteligentnego Domu jest na wyciÄ gniÄcie rÄki i dziaĹa nie tylko na rzecz wiÄkszego komfortu i bezpieczeĹstwa uĹźytkownikĂłw, ale takĹźe na rzecz maĹych pacjentĂłw Kliniki Kardiochirurgii DzieciÄcej w Krakowie. Konferencja prasowa byĹa preludium do kolejnych dziaĹaĹ, ktĂłre planuje firma WIĹNIOWSKI w najbliĹźszym czasie. Patronat medialny nad akcjÄ objÄĹo radio RMF FM oraz Dobry Tygodnik SÄ decki.
Wszystkich, ktĂłrzy nie mogli uczestniczyÄ w spotkaniu, zapraszamy na fanpage na Facebooku, gdzie dostÄpna jest relacja ze spotkania. Filmowy skrĂłt ze spotkania zobaczyÄ moĹźna TUTAJ ( https://www.youtube.com/watch?v=EivZ2fajQfk ).
WIĹNIOWSKI
(PRESS BOX)