- Szlifierka mimośrodowa PRIME3 TOS21
- MediaMarkt otwiera nowy sklep w Olsztynie - innowacyjna elektronika na wyciągnięcie ręki
- Dach z dachówek cementowych - jakie są kluczowe zalety dla nowoczesnego budownictwa?
- Eksperci MediaMarkt doradzą na Targach Mieszkań i Domów: Technologia dla domu i biura w zasięgu ręki
- Przyssawki Blaupunkt SC2010 oraz SC5010
Aluprof z nowym wydawnictwem o trendach
AluBook to nowatorski projekt, ktĂłrego celem jest promowanie ciekawych trendĂłw, nowoczesnych realizacji i waĹźnych twĂłrcĂłw w dziedzinie architektury oraz budownictwa. Tematem gĹĂłwnym pierwszego wydania sÄ przemiany architektoniczne na ĹlÄ sku. Mecenatem wydawnictwa jest firma Aluprof S.A.
MyĹlÄ przewodniÄ pierwszego numeru wydawnictwa o nazwie AluBook jest hasĹo âWork-life balanceâ, czyli harmonijne ĹÄ czenie róşnych obszarĂłw Ĺźycia, dziÄki zrĂłwnowaĹźonej i odpowiedzialnej spoĹecznie architekturze. Idea ta zostaĹa zaprezentowana na przykĹadzie przemian oraz nowych inwestycji, ktĂłre z udziaĹem rozwiÄ zaĹ marki Aluprof powstaĹy w ostatnich latach na ĹlÄ sku. Wskazano tak waĹźne projekty, jak np. NOSPR, MCK, .KTW czy Muzeum ĹlÄ skie. W rozdziale âStandardy przyszĹoĹciâ omĂłwiono istotne trendy na przykĹadzie budownictwa jednorodzinnego, pasywnego i certyfikacji BREEAM. Na koniec zaprezentowano prestiĹźowe inwestycje z Nowego Jorku, ktĂłre powstaĹy z wykorzystaniem nowatorskich systemĂłw aluminowych Aluprof.
AluBook to takĹźe platforma do wymiany opinii ekspertĂłw. Do pierwszego numeru zaproszono wybitnych architektĂłw, m.in. Tomasza Koniora, Jana Karpiela, Marcina Steindela oraz Kamila WiĹniewskiego. Â
â ZaleĹźaĹo nam na stworzeniu nowego wydawnictwa, ktĂłre poĹÄ czy cechy magazynu o waĹźnych trendach w architekturze i albumu, ktĂłry w atrakcyjny sposĂłb bÄdzie ukazywaĹ interesujÄ ce realizacje oraz ich twĂłrcĂłw. SzukaliĹmy pomysĹu na publikacjÄ, ktĂłra bÄdzie niosĹa atrakcyjne treĹci zarĂłwno dla osĂłb z branĹźy architektury czy budownictwa, jak i czytelnikĂłw niezwiÄ zanych zawodowo z takÄ tematykÄ . Tak powstaĹ AluBook, ktĂłry w kilka dni po premierze zyskaĹ wiele pozytywnych opinii, co jest dla nas waĹźnÄ informacjÄ i jednoczeĹnie zachÄtÄ do dalszego rozwoju projektu â mĂłwi BoĹźena Ryszka, Dyrektor Marketingu Aluprof S.A.
TwĂłrcy AluBooka zadbali o wysokÄ jakoĹÄ oprawy graficznej â atrakcyjny layout, dopracowane detale i elegancki wydruk. Wydawnictwo ukazaĹo siÄ w limitowanej serii. Jest ono takĹźe dostÄpne online: https://bit.ly/2wnLskK . PomysĹodawcÄ i wyĹÄ czonym sponsorem jest firma Aluprof S.A.
Firma produkuje wszystkie systemy aluminiowe dla budownictwa, czyli zestawy róşnorodnych elementĂłw przeznaczonych do tworzenia okien, drzwi oraz fasad. Roczne przychody ze sprzedaĹźy Aluprof S.A. przekraczajÄ Â 266 mln EUR. Firma zatrudnia ponad 2,2 tys. pracownikĂłw. ZakĹady w Bielsku-BiaĹej, Opolu, Goleszowie i ZĹotowie dysponujÄ ponad 220 tys. m. kw. powierzchni i nowoczesnym wyposaĹźeniem. Aluprof naleĹźy do Grupy KapitaĹowej Grupa KÄty â spĂłĹki zajmujÄ cej siÄ przetwĂłrstwem aluminium dla przemysĹu budowlanego, motoryzacyjnego, spoĹźywczego i wielu innych.
Aluprof
press box