- PGE podpisała List Intencyjny w sprawie zielonej energii dla Rzeszowa
- Premiera najnowszego albumu trendów Aluprof. AluBook "Designing Tomorrow" już do pobrania
- Wavin Tigris PPR - nowy system w portfolio Wavin
- Nowoczesna elektronika w sercu Jabłonny - MediaMarkt zaprasza na otwarcie nowego sklepu
- Aluron rozpoczyna akcję skierowaną do producentów - ATF 50 EasyStart
Dolcan zatrudnił Kierownik Działu Marketingu i PR
Warszawski deweloper Dolcan zatrudnił Kierownik ds. Marketingu i PR. Za wizerunek firmy od sierpnia 2010 r. odpowiada Renata Wrona, posiadająca wieloletnie doświadczenie we współpracy z firmami z rynku nieruchomości.
Renata Wrona jest doświadczonym praktykiem w dziedzinie marketingu i Public Relations. Ukończyła Wydział Menedżerski na Uczelni Łazarskiego, a następnie Podyplomowe Studium Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim. Obecnie jest studentką podyplomowych Gender Studies na IBL PAN. Gościnnie prowadziła wykłady dotyczące „Kreowania wizerunku firm” na Uczelni Łazarskiego oraz tematu „PR w Internecie” na Uniwersytecie Warszawskim. Jest autorką licznych publikacji w magazynach „Średnie i Małe Przedsiębiorstwa” oraz „Wiedza i Praktyka”. Dodatkowo, prowadzi szkolenia otwarte z tematów „PR w praktyce”, „Profesjonalny sekretariat” i „Profesjonalna obsługa klienta”.
Zatrudniając Panią Renatę Wronę kierowaliśmy się przede wszystkim doświadczeniem w pracy dla branży nieruchomościowej oraz stale rozwijaną wiedzą na temat zagadnień związanych z marketingiem i PR. Liczymy na to, że jej profesjonalizm i sumienność przyczynią się do wielu sukcesów naszej firmy na tej płaszczyźnie – uzasadnia swoją decyzję Alicja Dolińska, Dyrektor Działu Marketingu i Reklamy Dolcan.
Wśród licznych pasji Pani Renaty znajdują się rozmaite formy kontaktu z naturą, połączone z aktywnym wypoczynkiem, takie jak spływy kajakowe czy wycieczki górskie. W wolnych chwilach czytuje także literaturę historyczną i zajmuje się dwoma psami rasy York.
Renata Wrona odpowiadać będzie w firmie Dolcan za kierowanie grupą pracowników zajmujących się marketingiem i promocją, PR, komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną, relacjami z mediami oraz społeczną odpowiedzialnością dewelopera.
Dolcan Sp. z o.o. jest jednym z liderów rynku nieruchomości w Polsce. Założona w 1991 roku firma zrealizowała ponad 20 inwestycji, w których obecnie mieszkają tysiące rodzin. Deweloper tworzy swoje projekty głównie w aglomeracji warszawskiej a także w innych miastach Polski: w Lublinie, Kozienicach, Bydgoszczy i Szczecinie. Spółka specjalizuje się w każdym segmencie budownictwa mieszkaniowego, począwszy od domów jednorodzinnych, po kameralne osiedla, kończąc na ekskluzywnych apartamentowcach.
Branża deweloperska jest głównym i wiodącym aspektem działania firmy, jednak nie jedynym. Grupa Dolcan zarządza również trzema hurtowniami materiałów budowlanych i wykończeniowych, w których klienci otrzymują specjalne upusty, hotelem w Częstochowie, 100-hektarowym łowiskiem ryb „Jegiel” oraz kopalnią kruszywa Dolcan Dębinki III k/ Serocka. Firma od 1994 roku sponsoruje także pierwszoligową drużynę piłki nożnej Dolcan Ząbki, która posiada aspiracje do gry w Ekstraklasie piłkarskiej.
Obecnie firma realizuje wiele nowych inwestycji, w tym mający liczyć ponad 1000 mieszkań kompleks Aleja Krakowska, a także kolejne etapy bieżących projektów m. in. Osiedla Zacisze, Magenta czy też Tęczowego.
Dolcan Sp. z o.o. ( www.dolcan.com.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY DOLCAN (PRESS BOX)
{jcomments on}