Grupa Paradyż – powołanie Zarządu nowej kadencji

W związku z upływem kadencji Zarządu Spółek Grupy Paradyż w dniu 26 czerwca 2012r., Walne Zgromadzenie Wspólników, zgodnie z umową Spółek: Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., podjęło uchwałę o powołaniu nowego Zarządu. Funkcję Prezesa Zarządu powierzono Panu Łukaszowi Kardasowi. Na Wiceprezesa Zarządu ds. Finansów powołano Pana Pawła Łuczkę. Funkcję Wiceprezesa ds. Handlu i jednocześnie uprawnienia zastępowania Prezesa Zarządu objął Pan Piotr Tokarski. Wiceprezesem ds. Produkcji został Pan Patryk Tomczyk.

Nowy Zarząd zamierza kontynuować, przyjętą w ostatnich latach, strategię ukierunkowaną na zdobycie pozycji lidera produktowego w rynku europejskim, jak i na utrzymanie wzrostu przychodów ze sprzedaży w rynku krajowym, przy zapewnieniu wysokiej rentowności Spółek. Ważny będzie także rozwój sprzedaży na strategicznych rynkach eksportowych oraz dalsze inwestycje w nowoczesne technologie i modernizację zakładów Grupy Paradyż – aby oferować coraz lepsze produkty, łączące w sobie najwyższą jakość i doskonałe wzornictwo na światowym poziomie.

Zarząd nowej kadencji będzie konsekwentnie realizować zaplanowane działania w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej i polepszenia serwisu obsługi Klientów. Budowanie silnej pozycji firmy oraz innowacyjne prace badawczo–rozwojowe, umożliwiające podejmowanie wyzwań w zmieniającej się gospodarce rynkowej, Zarząd określił, jako priorytetowe.


Łukasz Kardas , Prezes Zarządu


Paweł Łuczka, Wiceprezes ds. Finansów


Patryk Tomczyk, Wiceprezes ds. Produkcji


Piotr Tokarski, Wiceprezes ds. Handlu



Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 22 lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w 37 krajach na całym świecie. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1800 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2011”, „JAKOŚĆ ROKU ZŁOTO 2011”, oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2011 z diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX) {jcomments on}