Grupa Paradyż zmienia wnętrza polskich łazienek!

Uważasz, że łazienka Twoja lub Twojego bliskiego nie spełnia oczekiwań i nie wygląda najlepiej…? Chcesz to zmienić? Jeśli tak, to zgłoś ją do konkursu na „Najbrzydszą łazienkę w Polsce”, który właśnie się rozpoczął! Do wygrania jest m.in. remont łazienki o wartości 15 000 zł. Organizatorem zabawy, która potrwa do 22 sierpnia br. jest Grupa Paradyż. Zapraszamy do udziału!

Jak wygrać metamorfozę łazienki?
Wystarczy sfotografować łazienkę, której wygląd i funkcjonalność można poprawić. Niekoniecznie musi ona należeć do uczestnika, ponieważ do konkursu można również zgłosić pomieszczenie znajomego lub członka rodziny. Należy przy tym pamiętać, że musi on wyrazić zgodę na udział w tym projekcie. Zdjęcie trzeba przesłać przy pomocy specjalnej aplikacji – Wygraj remont! – która znajduje się na profilu Ceramiki Paradyż w serwisie Facebook. Na koniec wystarczy już tylko w krótki, oryginalny i przekonywujący sposób napisać, dlaczego to właśnie ta łazienka zasługuje na zmianę.

Szanse na wygranie remontu można oczywiście zwiększyć, zgłaszając w konkursie więcej niż jedną łazienkę. Każda z nich zostanie oceniona przez Jury, które wyłoni laureata nagrody głównej.

Nagrody dodatkowe
Wszystkie nadesłane fotografie wezmą ponadto udział w głosowaniu internautów. Autorzy pięciu zdjęć o największej liczbie głosów, otrzymają zestawy ręczników kąpielowych. Kolejne trzydzieści osób zostanie wyróżnionych nagrodami pocieszenia.

Finał zabawy odbędzie się między 22 sierpnia a 6 września 2013 r. Szczegóły i regulamin konkursu można znaleźć w aplikacji konkursowej – Wygraj remont! – dostępnej na profilu Ceramiki Paradyż w portalu Facebook.

Zapraszamy także na www.paradyz.com oraz www.myway-paradyz.com .


Grupa Paradyż, w skład której wchodzą spółki Ceramika Paradyż Sp. z o.o. i Paradyż Sp. z o.o., to wiodący polski producent płytek ceramicznych. Od ponad 20-stu lat tworzy produkty, które zyskują uznanie klientów w prawie 40 krajach świata. Produkty Grupy Paradyż powstają w pięciu zakładach produkcyjnych wyposażonych w nowoczesny i zaawansowany park maszynowy. Inwestycje w nowoczesne technologie, doskonała jakość wyrobów oraz uznane wzornictwo to podstawa dynamicznego rozwoju firmy. Ofertę wyróżnia nowatorski design, dbałość o dopracowanie detali oraz szeroka gama kompletnych kolekcji ścienno-podłogowych i elementów zdobniczych w wielu formatach, co daje szerokie możliwości aranżacji odmiennych w charakterze wnętrz. Obecny potencjał rynkowy Grupy Paradyż to 1700 pracowników oraz trzy marki w portfolio produktowym – marka Kwadro Ceramika skierowana do segmentu ekonomicznego, marka Paradyż oferująca szeroką paletę kolekcji w różnych stylach i formatach oraz marka My Way Paradyż Group – propozycja premium skierowana do najbardziej wymagających klientów, którzy poszukują indywidualnych i nowatorskich rozwiązań w zakresie wzornictwa oraz technologii wykonania. Elegancja, styl, radość, klasyka, a także nowoczesny minimalizm – produkty Grupy Paradyż to pewny i najlepszy z możliwych wyborów – to gwarancja pięknego wnętrza. Uznanie klientów potwierdzone dynamicznie rosnącymi wynikami sprzedaży oraz licznymi nagrodami przyznanymi w prestiżowych konkursach – m.in. Złota Statuetka Lidera Polskiego Biznesu 2012, tytuł „Ambasador Polskiej Gospodarki 2012”, Złote Godło w kategorii QI Product w konkursie „Najwyższa Jakość Quality International”, nagrodę „Filary Polskiej Gospodarki 2012” oraz „Wielka Perła Ceramiki UE 2012 z Diamentami” dowodzą, że Grupę Paradyż można dziś uważać za przewodnika po światowym designie na rodzimym rynku materiałów budowlanych i wyposażenia wnętrz oraz doskonałą wizytówkę polskiego przemysłu na świecie.

Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX) {jcomments on}