- Drzwi wejściowe - jakie elementy chronią nas przed włamaniem?
- Yawal rozszerza ofertę TM 77N o drzwi w trzech wariantach termicznych
- Wkręty do drewna w księdze Rekordów Polski
- Raport "Pompy ciepła przyjazne dla odbiorców i dla systemu elektroenergetycznego"
- Nowe modele opalarek elektrycznych PRIME3: THG21 oraz THG51
Studenci z WĹoch w siedzibie Grupy OKNOPLAST
W poniedziaĹek 27 sierpnia siedzibÄ Grupy OKNOPLAST odwiedzili studenci z WĹoch, ktĂłrzy mieli okazjÄ zapoznaÄ siÄ z funkcjonowaniem przedsiÄbiorstwa. OKNOPLAST, bÄdÄ cy najbardziej rozpoznawalnÄ markÄ okiennÄ na rynku wĹoskim, wzbudziĹ ogromne zainteresowanie wĹrĂłd przybyĹych goĹci.
PopularnoĹÄ OKNOPLAST w Europie stale roĹnie. Jak podaje raport Brand Awareness Finestre z 2017 roku, marka cieszy siÄ najwyĹźszÄ rozpoznawalnoĹciÄ w badaniu wspomaganym, przeprowadzonym wĹrĂłd wĹoskich konsumentĂłw. Polski brand wskazaĹo aĹź 46 proc. respondentĂłw. Trudno siÄ zatem dziwiÄ, Ĺźe siedziba polskiego przedsiÄbiorstwa staĹa siÄ elementem programu Ăłsmej juĹź wymiany studentĂłw z Universita Politecnica delle Marche w Ankonie, ktĂłrzy odwiedzili partnerski Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie. PrĂłcz standardowych atrakcji turystycznych i kulturalnych, to wĹaĹnie w stronÄ firmy OKNOPLAST zagraniczni goĹcie skierowali swoje kroki.
OKNOPLAST pozostaje jednÄ z najwiÄkszych rodzimych firm dziaĹajÄ cych na terenie MaĹopolski i to ogromna skala produkcji zachwyciĹa odwiedzajÄ cych. Mogli oni rĂłwnieĹź podejrzeÄ kuluary funkcjonowania centralnej siedziby przedsiÄbiorstwa tak popularnego na rynku wĹoskim. Po zapoznaniu siÄ z prezentacjÄ dotyczÄ cÄ dziaĹalnoĹci Grupy oraz jej aktywnoĹci na rynku wĹoskim studenci mieli moĹźliwoĹÄ przeĹledzenia caĹego procesu produkcji okien, od ciÄcia szkĹa, aĹź po koĹcowÄ kontrolÄ jakoĹci gotowych wyrobĂłw. Inicjatywa wpisuje siÄ w tradycjÄ wymian studenckich organizowanych przez Uniwersytet Ekonomiczny, uczelnia za kaĹźdym razem stara siÄ bowiem przedstawiÄ goĹciom te podmioty, ktĂłre prÄĹźnie rozwijajÄ siÄ zarĂłwno w kraju, jak i za granicÄ , stanowiÄ c tym samym wizytĂłwkÄ polskiej przedsiÄbiorczoĹci.
â Wizyta studentĂłw z Universita Politecnica delle Marche w Ankonie ucieszyĹa nas nie tylko ze wzglÄdu na moĹźliwoĹÄ podzielenia siÄ wiedzÄ
, doĹwiadczeniem i dobrymi praktykami biznesowymi Grupy OKNOPLAST. To takĹźe dla nas kolejne potwierdzenie, Ĺźe pozycja firmy na rynku wĹoskim jest ugruntowana, a rozpoznawalnoĹÄ nie jest tylko cyfrÄ
na papierze â mĂłwi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
OKNOPLAST staĹ siÄ wizytĂłwkÄ
polskiej przedsiÄbiorczoĹci juĹź po raz drugi
Projekt, w ktĂłrym wziÄli udziaĹ studenci, obejmuje tygodniowy pobyt w Krakowie goĹci z WĹoch oraz wyjazd do Ankony studentĂłw Uniwersytetu Ekonomicznego ze specjalnoĹci âPolityka i komunikacja miÄdzynarodowaâ. Harmonogram wizyty w Polsce zostaĹ opracowany przez KatedrÄ StudiĂłw Europejskich, a spotkanie w siedzibie OKNOPLAST stanowiĹo jeden z jego gĹĂłwnych elementĂłw. ByĹa to juĹź druga wizyta w firmie OKNOPLAST realizowana w ramach wymiany z UNIVPM. Pierwsza miaĹa bowiem miejsce w 2015 roku.
OKNOPLAST wspiera mĹodych
Otwarcie zakĹadu dla wĹoskich studentĂłw stanowi kolejnÄ
inicjatywÄ przedsiÄbiorstwa skierowanÄ
w stronÄ mĹodych ludzi. WiosnÄ
tego roku marka ALUHAUS naleĹźÄ
ca do Grupy OKNOPLAST ufundowaĹa nagrodÄ dodatkowÄ
w konkursie Young Design dla mĹodych projektantĂłw. Z kolei w poprzednich latach OKNOPLAST objÄ
Ĺ rĂłwnieĹź mecenatem m.in. Konkurs dla MĹodych ArchitektĂłw.
OKNOPLAST
press box