WIĹNIOWSKI zaskoczyĹ na Targach BUDMA
Ponad 500 m2 ekspozycji, tysiÄ ce odwiedzajÄ cych, trzy zĹote medale za innowacyjnoĹÄ i setki owocnych rozmĂłw o rozwoju polskiej branĹźy budowlanej. Tak tegoroczne targi BUDMA podsumowaÄ moĹźe marka WIĹNIOWSKI, ktĂłra w halach MTP wywoĹaĹa nie lada poruszenieâŚ
MiÄdzynarodowe Targi PoznaĹskie BUDMA to najwiÄksze i najbardziej wymagajÄ ce wydarzenie wystawiennicze branĹźy budowlanej w Polsce. Podczas tegorocznej BUDMY zaprezentowaĹo siÄ prawie 1000 firm, a ich stoiska odwiedziĹo niemal 46 tysiÄcy osĂłb. WĹrĂłd nich swojÄ obecnoĹÄ mocno zaakcentowaĹa firma WIĹNIOWSKI, ktĂłra przygotowaĹa szereg innowacyjnych rozwiÄ zaĹ, nowoĹci produktowe i ekspozycjÄ na miarÄ branĹźowego lidera.
NajwyĹźsze laury
Ponad 500 m2 przestrzeni zaaranĹźowanej tak, by wyeksponowaÄ funkcjonalnoĹÄ i design produktĂłw oraz pokazaÄ kompleksowoĹÄ oferty. Producent bram, drzwi i ogrodzeĹ przygotowaĹ specjalne strefy dedykowane architektom, zwolennikom dobrego design i miĹoĹnikom inteligentnych technologii, a takĹźe tym, szukajÄ
cym rozwiÄ
zaĹ na miarÄ wymagajÄ
cego rynku przemysĹowego. Wszystko w sposĂłb sprzyjajÄ
cy rozmowom, przystÄpny dla klientĂłw, partnerĂłw biznesowych i ekspertĂłw branĹźowych. PomysĹowoĹÄ projektantĂłw i nowoczesne podejĹcie do ekspozycji docenili organizatorzy targĂłw. KapituĹa MTP przyznaĹa marce WIĹNIOWSKI statuetkÄ Acanthus Aureus za najlepsze stoisko wystawiennicze.
WĹrĂłd prezentowanych produktĂłw nie mogĹo zabraknÄ Ä zdobywcĂłw ZĹotych Medali MTP, ktĂłre kapituĹa konkursowa przyznaĹa jeszcze przed rozpoczÄciem targĂłw. GĹĂłwnymi kryteriami decydujÄ cymi o zwyciÄstwie byĹy: innowacyjnoĹÄ, wysokiej jakoĹci materiaĹy i bardzo dobre parametry produktĂłw. Marka WIĹNIOWSKI zaskoczyĹa jurorĂłw aĹź trzykrotnie, zdobywajÄ c najwyĹźsze laury za:
1. BramÄ UniPro RenoSystem, ktĂłrej specjalna konstrukcja pozwala na montaĹź bramy segmentowej w otworze garaĹźu bez wzglÄdu na warunki zabudowy, nawet w przypadku, gdy w obiekcie nie sÄ
zachowane podstawowe parametry techniczne.
2. Drzwi aluminiowe CREO, czyli idealne rozwiÄ
zanie dla tych, ktĂłrzy ceniÄ
sobie oryginalnoĹÄ i nieograniczone moĹźliwoĹci w doborze rozwiÄ
zaĹ, dopasowanych do wĹasnej wizji domu oraz bardzo dobre parametry.
3. IdeÄ smartCONNECTED, ktĂłra pozwala sterowaÄ zdalnie bramami wjazdowymi i garaĹźowymi, furtkÄ
, drzwiami wejĹciowymi i tarasowymi marki WIĹNIOWSKI z kaĹźdego zakÄ
tka globu.Â
Nowe podejĹcie do projektowania
Stoisko marki WIĹNIOWSKI przykuwaĹo wzrok i zachÄcaĹo do odwiedzin nie tylko ze wzglÄdu na wyjÄ
tkowÄ
ekspozycjÄ. Partnerzy handlowi marki podczas targĂłw mogli skorzystaÄ ze szkoleĹ, zaĹ media â wziÄ
Ä udziaĹ w unikatowej konferencji prezentujÄ
cej kolekcjÄ Home Inclusive 2.0. To nowa generacja stworzonej w 2014 roku kolekcji bram, drzwi i ogrodzeĹ w jednym designie. Nowoczesne podejĹcie do projektowania zorientowanego na spĂłjnoĹÄ przestrzeni uĹźytkowej tym razem zyskaĹo nowe moĹźliwoĹci wzornicze. NiebanalnÄ
rolÄ w tej kolekcji odgrywa kolor. Marka WIĹNIOWSKI stworzyĹa paletÄ nowych 16 barw strukturalnych, ktĂłre dziÄki efektowi trĂłjwymiarowoĹci, nadajÄ
gĹÄbiÄ wykoĹczenia. KonferencjÄ poprowadziĹ dr Marek BorowiĹski, znany jako Shop Doctor, specjalista od zwiÄkszania sprzedaĹźy, psychologii koloru i visual merchandisingu. W kontekĹcie nowej odsĹony kolekcji Home Inclusive opowiedziaĹ o znaczeniu designu i tym, jakÄ
rolÄ w naszych wyborach konsumenckich odgrywa kolor.
Zapraszamy do obejrzenia relacji video z targĂłw Budma – https://youtu.be/-ww0s28zF90 oraz wirtualnego spaceru po stoisku marki WIĹNIOWSKI – https://www.wisniowski.pl/wirtualny-spacer/2018-budma/
WIĹNIOWSKI
press box