Dolcan rozpoczyna kampanię teaserową

Dolcan rozpoczął kampanię teaserową, której zadaniem jest promocja wprowadzanego przez dewelopera innowacyjnego rozwiązania w zakresie budownictwa mieszkaniowego. Od środy, 25 sierpnia, w wybranych mediach pojawiły się pierwsze, tajemnicze reklamy, związane z nadchodzącymi zmianami. Szczegóły całej koncepcji zostaną przez Dolcan przedstawione na targach mieszkaniowych w Hali Expo w Warszawie, w weekend 4 i 5 września na stoisku nr 56.

Szykowana przez Dolcan niespodzianka, nie jest jednak jedyną atrakcją, którą deweloper przygotował z związku ze zbliżającymi się targami. Na stoisku firmy będzie można zapoznać się z najważniejszymi danymi na temat poszczególnych inwestycji spółki, a także atrakcyjnych promocji z nimi związanych. Goście będą również mieli możliwość konsultacji z ekspertami Dolcan we wszystkich kwestiach związanych z nową ofertą.

Jako, że wprowadzamy rozwiązanie, które w Polsce było do tej pory mało znane, postanowiliśmy wzbudzić zainteresowanie klientów nową kampania teaserową – mówi Renata Wrona, Kierownik Działu Marketingu i PR Dolcan. Dlatego też zamiast od razu informować potencjalnych klientów o swoich planach, urozmaiciliśmy komunikację związaną z tą akcją – przyznaje.

Wszystkie niezbędne szczegóły Dolcan przedstawi podczas zbliżających się targów mieszkaniowych 4-5 września, na stoisku nr 56. Każdy, kto odwiedzi stoisko Spółki będzie mógł osobiście zapoznać się z propozycją, która ma być hitem na rynku nieruchomości.


Dolcan Sp. z o.o. jest polską firmą deweloperską powstałą w 1991 roku, zajmującą się kompleksowymi projektami inwestycyjnymi obejmującymi całość procesu deweloperskiego – począwszy od pozyskania gruntów, aż do przekazania gotowych mieszkań klientom.  Spółka jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich i Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa. Czterokrotnie otrzymała prestiżowy Certyfikat Dewelopera.

Dolcan Sp. z o.o. ( www.dolcan.com.pl )
WIĘCEJ INFORMACJI Z FIRMY DOLCAN (PRESS BOX)
{jcomments on}