WIĹNIOWSKI pokazuje jak byÄ SMART i dbaÄ o komfort i bezpieczeĹstwo w domu
WIĹNIOWSKI w swojej najnowszej kampanii przekonuje, Ĺźe z technologiÄ smartCONNECTED kaĹźdy dzieĹ bÄdzie udany. Promocja, ktĂłra ruszyĹa w poĹowie kwietnia, pokazuje, jak w Ĺatwy sposĂłb moĹźna poczuÄ siÄ bezpiecznie za pomocÄ innowacyjnego systemu kontroli dostÄpu do domu.
19 kwietnia 2018 roku firma WIĹNIOWSKI na szerokÄ skalÄ ruszyĹa z kampaniÄ promocyjnÄ w mediach tradycyjnych, internetowych oraz w TV i radiu. Przekazy reklamowe moĹźna zobaczyÄ w telewizji, Internecie, prasie, a nawet w kinach niezaleĹźnych. Kampania ma na celu zaprezentowanie rozwiÄ zania umoĹźliwiajÄ cego sterowanie domem z kaĹźdego miejsca na Ĺwiecie. W krĂłtkim spocie przedstawione zostaĹy zalety systemu smartCONNECTED, a takĹźe wachlarz moĹźliwoĹci wykorzystania tej technologii. System sterowania inteligentnym domem doskonale sprawdzi siÄ w przypadku otwarcia bÄ dĹş zamkniÄcia bramy garaĹźowej, ale i w przypadku zgubienia kluczy. Wszelkie te czynnoĹci wykonaÄ moĹźna zdalnie, dziÄki czemu bezpieczeĹstwo jest zawsze w rÄkach posiadaczy specjalnej technologii oferowanej przez firmÄ WIĹNIOWSKI.
Spot promujÄ cy system smartCONNECTED emitowany jest w najwiÄkszych, tematycznych kanaĹach telewizyjnych takich jak TVN24, Polsat News, Eurosport, HGTV czy Comedy Central. Wspomniana technologia umoĹźliwia sterowanie inteligentnym domem (bramami garaĹźowymi, przesuwnymi czy drzwiami zewnÄtrznymi) za pomocÄ specjalnej aplikacji i z kaĹźdego miejsca na Ĺwiecie. Proponowane rozwiÄ zanie jest wyjĹciem naprzeciw oczekiwaniom wszystkich tych osĂłb, ktĂłre pasjonujÄ siÄ nowoczesnymi technologiami.
Firma WIĹNIOWSKI jest od lat jednym z najwiÄkszych producentĂłw bram garaĹźowych i przemysĹowych nie tylko w Polsce, lecz takĹźe w Europie. Chce z jasnym komunikatem trafiÄ do odbiorcĂłw za poĹrednictwem telewizji, Internetu, a takĹźe prasy i radia. IntensywnoĹÄ kampanii w poĹÄ czeniu z jej integralnoĹciÄ to prosty przepis na sukces.
WIĹNIOWSKI
press box